معرفی گوشی گوگل پیکسل 8 پرو

0
339
گوگل پیکسل 8 پرو

آیا قصد خرید گوشی جدید دارید؟ و با این فراوانی که در بازار وجود دارد نمی‌دانید که کدام یک را انتخاب کنید؟ زمانی که شما تصمیم به تعویض گوشی و خرید گوشی جدید دارید باید مؤلفه‌های مختلفی را در نظر بگیرید.
اما بررسی مؤلفه‌های این همه گوشی در بازار سخت است.

پس دایره جستجو را کوچک‌تر کرد و اول با انتخاب برند شروع کرد. برندها تضمین‌کننده کیفیت و کارایی گوشی‌ها هستند. البته گوشی‌ها با برندهای زیادی به بازار عرضه می‌شوند. هر یک مشخصه‌های مختص به خود را دارد، اما در این میان گوشی‌های گوگل پیکسل از جمله باکیفیت‌ترین گوشی‌های موجود هستند.
گوشی گوگل پیکسل 8 پرو یکی از پرچم‌داران این برند است که خرید آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم، می‌پرسید چرا این گوشی؟ با ما همراه شوید تا دلیل پیشنهاد ما را بفهمید.

طراحی چشمگیر و کیفیت ساخت عالی

گوگل پیکسل 8 پرو

تیم طراحی گوگل با دقت بسیار زیاد و استفاده از ایده‌های نوآورانه و خلاقانه، گوشی گوگل پیکسل 8 پرو را طراحی کرده است. این گوشی دارای یک فریم آلومینیومی با پوششی از شیشه مقاوم گوریلا گلس ویکتوس در بخش جلو و عقب است که به آن ظاهری ساده و شیک و البته مقاوم بخشیده است.
در قسمت عقب گوشی، شاهد ترکیبی از سطوح صاف و براق خواهید بود که باعث می‌شود نور و روشنایی به‌خوبی بازتاب یابد. دوربین‌ها نیز در بخش پشتی گوشی و درون یک قالب مستطیلی قرار داده شده‌اند که بسیار جذاب و فوق‌العاده خاص دیده می‌شود.
برخورداری این مدل از گوشی پیکسل از استاندارد IP68 مقاومت بالا و کیفیت ساخت عالی آن را نشان می‌دهد. این استاندارد به معنای استحکام بالا و ضدآب بودن گوشی هوشمند است.

گوگل پیکسل 8 پرو در ابعادی کوچک‌تر و ظریف‌تر طراحی شده و تنها 213 گرم وزن دارد. این گوشی سبک و خوش‌دست به‌موجب طراحی ارگونومیک و ظریفی که دارد، همه توجهات را به خود جلب کرده است.

بیننده تصاویری باکیفیت باشید!

صفحه‌نمایش گوشی Google Pixel 8 Pro از نوع LTPO OLED است. این یعنی از تکنولوژی OLED با سیستم روشنایی پیشرفته‌تر برای نمایش تصاویری باکیفیت‌تر و صرفه‌جویی در مصرف انرژیپشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش استفاده شده در گوشی گوگل پیکسل 8 پرو، انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به نوع‌های دیگر پنل نمایش OLED دارد.
نمایشگر این دستگاه در ابعادی 6.7 اینچ طراحی شده است که حدود 87.4 درصد از نسبت نمایشگر به بدنه گوشی را در بر می‌گیرد. این به معنای استفاده بهینه از فضای دستگاه برای نمایش است و تجربه بصری بزرگ‌تر و بهتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

بیشترین جزئیات و بالاترین دقت

رزولوشن صفحه‌نمایش Pixel 8 Pro در حدود 1344 در 2992 پیکسل است که با ابعاد این گوشی، تعداد پیکسل‌ها در هر اینچ حدود 489 خواهد بود. این بالاترین سطح رزولوشن در یک گوشی هوشمند است؛ بنابراین می‌توان بیننده تصاویری با بیشترین جزئیات و بالاترین کیفیت از نمایشگر این دستگاه بود. با این رزولوشن بالا، شما تصاویر و محتواهای خود را با جزئیات بسیار دقیق‌تر مشاهده خواهید کرد.

طیف گسترده‌ای از رنگ‌های طبیعی

فناوری HDR10+ در صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند پشتیبانی می‌شود که به معنای پشتیبانی از داینامیک رنگی وسیع است. برخورداری از این مشخصه این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا به تماشای محتواهای HDR که رنگ‌ها، روشنایی و کنتراست بیشتر و دقیق‌تری دارند، بنشینید و بیننده تصاویری طبیعی با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های زنده و پرجنب‌وجوش باشید.

تصاویری روان بدون لگ

گوگل پیکسل 8 پرو

نرخ نوسازی 120 هرتز در این صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گوگل پیکسل پرو پشتیبانی می‌شود. این قابلیت نمایشگر به معنای سرعت نوسازی و تغییر هر صحنه با سرعت 120 بار در ثانیه است. این ویژگی تجربه تماشای یک حرکت بسیار روان‎تر و صاف‌تر و بی‌درنگ را برای شما به ارمغان می‌آورد به‌خصوص در اجرای بازی‌های سریع و فیلم‌ها اکشن، این تفاوت بی‌نظیر خواهد بود.

سیستم‌عامل قدرتمند و رابط کاربری کارآمد

گوشی Google Pixel 8 Pro با سیستم‌عامل Android 14 به بازار عرضه می‌شود. اندروید 14 یک نسخه جدید و پیشرفته از سیستم‌عامل کارآمد اندروید است که توسط کمپانی گوگل توسعه داده شده است. این سیستم‌عامل قدرت و کارایی بی‌نظیری دارد و تجربه‌ای دلپذیر از کار با گوشی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

از جمله ویژگی‌های سیستم‌عامل اندروید 14 در گوشی گوگل پیکسل 8 پرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بهینه‌سازی عملکرد: اندروید 14 با بهینه‌سازی‌های قدرتمند، عملکرد دستگاه را بهبود می‌بخشد. بنابراین اجرای سریع‌تر برنامه‌ها، افزایش طول عمر باتری و بهره‌وری بیشتر دستگاه را به ارمغان خواهد آورد.
  2. ویژگی‌های ایمنی و حریم خصوصی: در اندروید 14 گوگل روی تقویت امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران تمرکز کرده است. این امر شامل افزایش امنیت در سطح سیستم‌عامل، کنترل دسترسی برنامه‌ها و استفاده از ابزارهای قدرتمند امنیتی می‌شود.
  3. بهبودهای گرافیکی: رابط کاربری و تجربه گرافیکی در اندروید 14 بهبود‌یافته است. با بهره‌گیری از افکت‌ها و تغییرات بصری جدیدی که در این سیستم‌عامل اعمال شده، کاربران می‌توانند تجربه جذابی را در استفاده از این گوشی داشته باشند.
  4. ویژگی‌های هوشمند: اندروید 14 از قابلیت‌های هوشمندی برخوردار است که تجربه کار با گوشی را بهبود می‌بخشند. این قابلیت‌ها شامل درک محتوا، پیشنهادات هوشمند بر اساس استفاده کاربر از دستگاه، کیبورد بهبودیافته و استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود تجربه کاربری است.

رابط کاربری گوشی Pixel 8 Pro همانند دیگر مدل‌های گوگل پیکسل، یک رابط کاربری ساده و مؤثری است. در سیستم‌عامل اندروید 14، رابط کاربری بر اساس فناوری Material You طراحی شده است که ویژگی‌های خیلی عالی دارد و تجربه کاربری ساده و لذت‌بخشی را برای کاربران رقم خواهد زد. این رابط کاربری به ایجاد تعامل راحت‌تر کاربر با گوشی کمک می‌کند.

گوگل پیکسل 8 پرو قدرتمند و با عملکردی عالی

گوشی گوگل پیکسل 8 پرو از پردازنده Google Tensor G3 برخوردار است. این پردازنده توسط گوگل توسعه داده شده است و از معماری چهار نانومتری بهره می‌برد. پردازنده Google Tensor G3 به‌عنوان قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین پردازنده‌ای که تاکنون توسط گوگل تولید شده، شناخته می‌شود. این پردازنده یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های موجود در دنیا است.

پردازنده مرکزی (CPU) در Google Pixel 8 Pro یک پردازنده 9 هسته‌ای است که شامل یک هسته Cortex-X3 با سرعت 3.0 گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A715 با سرعت 2.45 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 با سرعت 2.15 گیگاهرتز می‌شود. این ترکیب 9 هسته امکان اجرای وظایف سنگین و پردازش‌های متنوع را با کارایی و کاربری بالا فراهم می‌آورد به‌طوری‌که سرعت پردازش داده‌ها بسیار بالا و باکیفیت خواهد بود.

در گوشی گوگل پیکسل 8 پرو از پردازنده گرافیکی Immortalis-G715s MC10 پشتیبانی می‌شود. این پردازنده گرافیکی قدرتمند برای پشتیبانی از برنامه‌ها و بازی‌های سنگین با کیفیت بالا طراحی شده است و کارایی بسیار عالی دارد. این گوشی هوشمند با بهره‌گیری از پردازنده گرافیکی قدرتمند، تصاویری ناب و بسیار واقعی را روی نمایشگر به تصویر می‌کشد که کیفیت خارق‌العاده‌ای دارند؛ ازاین‌رو برای اجرای بازی‌هایی با گرافیک سنگین، بهترین انتخاب است.

با استفاده از پردازنده Google Tensor G3 و ترکیب مناسب از هسته‌های مرکزی و گرافیکی، گوشی Google Pixel 8 Pro قدرت و کارایی بالایی در پردازش داده‌ها، اجرای برنامه‌ها سنگین و بازی‌هایی با گرافیک بالا و قدرت پاسخگویی سریع و بدون تأخیر را از خود به نمایش می‌گذارد.

با گوشی گوگل پیکسل 8 پرو، حرفه‌ای عکاسی کنید!

گوگل پیکسل 8 پرو

گوشی گوگل پیکسل 8 پرو از 3 سنسور دوربین مجزا با قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلف برخوردار است که تجربه عکاسی لذت‌بخش و حرفه‌ای را برای شما رقم خواهند زد.

ویژگی‌های دوربین اصلی

دوربین اصلی به‌کاررفته در این گوشی با رزولوشن 50 مگاپیکسل است. لنز واید 25 میلی‌متری از فوکوس خودکار چند محور با تشخیص فاز، فوکوس خودکار لیزری، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، سایز سنسور 1/1.31 اینچ و سایز پیکسل 1.2 میکرومتر پشتیبانی می‌کند. این دوربین با دیافراگم f/1.7 عکس‌برداری با کیفیت فوق‌العاده در شرایط نوری مختلف را برای کاربران امکان‌پذیر کرده است.

ویژگی‌های دوربین اولترا واید

در کنار دوربین اصلی، سنسور الترا واید سنسور از رزولوشن 48 مگاپیکسل و لنزی با پوشش 126 درجه برخوردار است. سایز سنسور این دوربین 1/2.93 اینچ و سایز پیکسل آن 1.25 میکرومتر است که با برخورداری از دیافراگم f/2.0، این دوربین امکان عکس‌برداری با زاویه دید بسیار گسترده را برای کاربران فراهم خواهد آورد.

ویژگی‌های دوربین تله‌فوتو

سومین دوربین این گوشی، دوربین تله‌فوتو با برخورداری از رزولوشن 48 مگاپیکسل و لنز تله‌فوتو با فاصله کانونی 113 میلی‌متر، ویژگی‌های فوکوس خودکار چند محور با تشخیص فاز و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دوربین با پشتیبانی از قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال 5 برابر، امکان عکس‌برداری از فاصله دور را فراهم می‌کند. سنسور این دوربین دارای سایز 1/2.55 اینچ و سایز پیکسل 0.7 میکرومتر است و دیافراگم f/2.8را پشتیبانی می‌کند.
دوربین اصلی و دوربین اولترا واید با فلاش دوگانه LED، دسترسی به قابلیت عکس‌برداری پانوراما و HDR را برای کاربران ممکن می‌سازند.

قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K

گوشی Google Pixel 8 Pro قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت تصویر 4K با سرعت 30/60 فریم در ثانیه و رزولوشن 1080 پیکسل را دارد. همچنین از قابلیت‌های فیلم‌برداری 10 بیت HDR، لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر ژیروسکوپی و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر نیز پشتیبانی می‌کند.

پس می‌توانید ویدئوهایی با کیفیت تصویر عالی از لحظات به‌یادماندنی زندگی خود را با گوشی هوشمند گوگل پیکسل 8 پرو ضبط کنید.

ویژگی‌های دوربین سلفی

در قسمت جلوی این مدل از گوشی هوشمند گوگل پیکسل، دوربین سلفی آن قرار دارد که قابلیت ثبت تصاویری زیبا و باکیفیت را دارد. سنسور این دوربین رزولوشن 10.5 مگاپیکسلی را پشتیبانی می‌کند و از لنز اولترا واید 20 میلی‌متری برخوردار است.

باتری کارآمد با ظرفیت بالا

گوشی گوگل پیکسل 8 پرو دارای باتری غیرقابل‎‌تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 5050 میلی‌آمپر ساعت است. ظرفیت بالای باتری به‌کاررفته در این گوشی، امکان استفاده طولانی‎‌مدت از گوشی را بدون نیاز به شارژ مجدد فراهم خواهد آورد.
گوشی Google Pixel 8 Pro از شارژ سریع 30 وات پشتیبانی می‌کند با پشتیبانی از قابلیت فست‌شارژ در زمان بسیار کوتاهی باتری گوشی به طور کامل شارژ خواهد شد.

سخن‌پایانی

گوشی گوگل پیکسل 8 پرو، یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است که با بهره‌گیری از مشخصات فنی و ویژگی‌های پیشرفته، تجربه‌ای بی‌نظیر از کار با گوشی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این گوشی با طراحی زیبا و چشمگیر، صفحه‌نمایش باکیفیت، سیستم‌عامل قدرتمند، عملکرد عالی، دوربین سه‌گانه با کیفیت بالا و باتری با ظرفیت بالا، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای خرید یک گوشی هوشمند است.

اگر به دنبال یک گوشی با کیفیت و کارایی عالی هستید، پیشنهاد ما گوشی هوشمند گوگل پیکسل 8 پرو است. هر چند که این گوشی قیمت بالایی دارد، اما برای افرادی که کیفیت و قدرت را اولویت قرار می‌دهند، گزینه‌ای ایده‌آل است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید