13 مدل از بهترین قاب گوشی های آیفون 12

0
1657
قاب آیفون
بهترین قاب های آیفون

13 قاب برتر آیفون 12 پرومکس برای ایمن نگه داشتن آن

در این مقاله در مورد بهترین قاب گوشی آیفون صحبت خواهیم کرد. با وجود یک صفحه نمایش 6.7 اینچی به طور حتم به یک قاب با کیفیت iPhone 12 Pro Max نیاز خواهید داشت. این گوشی بزرگترین و سنگین ترین آیفون اپل است که تاکنون ساخته شده و درست مانند این است که یک iPad Pro کوچک در جیب خود داشته باشید. گرچه نسبت به نسخه های دیگر از دوام بالاتری برخوردار است اما به این معنا نیست که هر بار که آن را از جیبتان در می آورید ترس سقوطش را نداشته باشید. خوشبختانه تعداد قاب های محافظ برای سرمایه ارزشمند شما به طرز احمقانه زیاد است.

سری آیفون 12 با دوام ترین شیشه اپل را در صفحه جلوی خود به کار برده (در این شیشه از سرامیک تزریق شده استفاده شده تا در برابر خراش و شکستن مقاوم باشد) اما نمی توان گفت به طور کامل غیر قابل تخریب است. به علاوه این واقعیت وجود دارد که شیشه پشت هنوز استاندارد اپل است (که می توان گفت قابل قبول است، اما تقریبا به اندازه صفحه نمایش جلو مقاوم نیست) و کناره های فلزی مستعد ضرب دیدگی هستند. ناراحت نباشید در اینجا بهترین قاب های iPhone 12 Pro Max را که سازگار با MagSafe، کیف پول و سایر گزینه های اپل است را جمع آوری کرده ایم. خیلی زیاد نیست؟ لیست را بررسی کنید.

بهترین قاب برای آیفون 12

بسیاری از افراد بعد از خرید گوشی موبایل، اولین چیزی که به ذهنشان می رسد یک قاب زیبا و در عین حال مقاوم است. انواع قاب، کیف یا کاور باعث می شود گوشی موبایل شما در برابر ضربه مقاوم تر باشد.

بنابراین قاب آیفون 12 فقط برای زیباتر به نظر رسیدن آن نیست؛ اگر به سلامت گوشی خود اهمیت می دهید، یکی از لوازم جانبی ضروری، یک قاب مقاوم برای آن است.

قاب های موبایل تنوع بسیاری دارند و معمولا سیلیکونی هستند. برای خرید قاب موبایل فقط به طرح و ظاهر آن توجه نکنید؛ داشتن بدنه و لبه های نرم و با ضخامت مناسب برای حفظ امنیت گوشی در برابر ضربه اهمیت بیشتری دارد.

بهترین قاب گوشی MagSafe

قاب سیلیکونی اپل با MagSafe

از آن جایی که قاب رسمی برند اپل بهترین قاب گوشی ممکن برای شماست شاید باید گفت معرفی این قاب کمی جنبه تقلب دارد. اما روش کار این قاب MagSafe قابل توجه است. به جای اینکه مجبور باشید موبایل خود را با فشار در قاب قرار دهید حاشیه های این قاب در حداقل ممکن است و باعث می شود گوشی به راحتی در آن جای بگیرد. این امر این امکان را فراهم می آورد تا علاوه بر محافظت از گوشی امکان استفاده از فناوری MagSafe نیز وجود داشته باشد.

اساسا روش Otterbox این بوده است که یک قاب آیفون معمولی ارائه دهد اما با وجود آهن ربا و… کمی از معمولی بودن فاصله گرفته است. زیبایی ظاهری اپل در این کیف ها حقیقتا می درخشد. لمس سیلیکون نرم در دست واقعا دلپذیر است. فضای داخلی پوشیده از فیبر میکرو باعث می شود که آیفون شما از ورود موادی مانند شن که منجر به سایش قاب اصلی گوشی می شود در امان باشد.

بهترین قاب گوشی OtterBox

Otterbox Symmetry Series+

Otterbox یکی از اولین سازندگان متفرقه قاب های MagSafe بود و با Symmetry Series+ خود را در معرض دید عموم قرار داد. اگرچه ممکن است مانند قاب های MagSafe اپل عمل نکند اما سطح محافظتی که Otterbox به آن خاطر مشهور است این کمبود را جبران می کند.

OtterBoxکیف Symmetry Series+ استانداری سه برابر بالاتر از استاندارد نظامی در برابر سقوط داشته و دارای پوشش آنتی باکتریال می باشد. این کیف با مواد با پایه نقره ساخته شده تا رشد میکروبی را مهار نماید و به طبع نسبت به سایر گزینه های این برند از قیمت بیشتری برخودار است. اما این هزینه ای است که برای محافظت از خود و آیفون عزیزتان می پردازید.

غیر معمولترین و بامزه ترین قاب

قاب کودکانه Scatter از برند Otterbox

به دنبال قابی بامزه و ناز هستید؟ پس باید به سراغ سایت قاب های سفارشی Otterbox بروید و این قاب جذاب جنگ ستارگان را به چنگ اورید: قابی با الهام از ماندالوری. این قاب بر اساس Symmetry (بدون داشتن قابلیت MagSafe) ساخته شده و تا با طرح های The Child و کلاه Mando از iPhone 12 Pro Max شما محافظت خواهد کرد.

نازکترین قاب

بهترین قاب گوشی نازک Totallee

بهترین قاب گوشی Totallee کلمه بیش مهندسی را جبران می کنند و از چیزی که شاید بتوان به آن مهندسی محدود نام نهاد را استفاده می کنند. ضخامت نازک قاب آن ها برای آیفون 12 پرو حداکثر 02/0 اینچ است.

به سختی می توان گفت که این قاب از شیشه پشتی و کناره ها در برابر افت و خراش محافظت می کند. لبه های برآمده در اطراف دوربین باعث محافظت از آن می شود. اگر می خواهید نسخه مینیمالیستی یا نسخه آبی اقیانوس آرام متناسب با رنگ اختصاصی آیفون 12 پرو دریافت کنید، می توانید روی این قاب حساب کنید.

ساخته شده از مواد پایدار

Lifeproof Wake

Lifeproof Wake که از 85٪ پلاستیک بازیافتی ساخته شده است، یکی از سازگارترین روش های محافظت از دستگاه شما با محیط زیست است. Lifeproof از مواد بازیافتی تورهای ماهیگیری فرسوده ساخته شده. معمولا ماهیگیران تجاری این تورهای فرسوده را درون اقیانوس می ریزند که خطر زیست محیطی بزرگی ایجاد می نماید.

Lifeproof این تورها را جمع آوری می نماید، و آنها را به گلوله های سیاه، سبز تیره و روشن تقسیم می کند و سپس پلاستیک را به حالت های تکه های فوق العاده نازک و ریز تبدیل می کند و در ساخت قابها از آن بهره می برد. در پشت قاب طرح مواجی وجود دارد که در دست گرفتن آن را بسیار آسان تر می نماید.

Lifeproof در راستای بهبود چرخه زندگی محصولات خود شما را تشویق می کند تا پس از پایان عمر این محصول آن را برای شرکت باز پس بفرستید. آنها مواد قاب را بازیافت می نمایند و در قاب های جدید استفاده می کنند (آنها روی پذیرش قاب های غیر از برند Wake نیز کار می کنند). Lifeproof در ازای هر خرید یا باز پس گیری قاب ها یک دلار به موسسه خیریه متمرکز بر آب ها اهدا می نماید.

محافظ ترین قاب

Mous Limitless 3.0

Mous برای اثبات موثر بودن این قاب آن را از ارتفاع 45 فوتی در هوا رها کرده با اسکیت ها پاتیناژ از روی آن رد شدند و آن را از صخره ها پرت کردند. این قاب کاملا از گوشی شما محافظت می نماید.

قاب آیفون
بهترین قاب های آیفون

بهترین قاب گوشی Limitless به همان اندازه شیک و بادوام هستند و دارای گزینه های متعدد چرم، چوب و الیاف هستند. همچنین یک سری لوازی جانبی مغناطیسی همراه با این قاب بوده که با نیاز استفاده شما هماهنگ است. قطر کم این قاب بسیار مناسب است چرا که ضخامت اضافی قاب در لوازم جانبی MagSafe مانند کیف پول های کارت تداخل ایجاد می کند.

بهترین قاب گوشی Germaphobes

Aeris Copper Case

اگر به دنبال قابی هستید که علاوه بر جذابیت ظاهری آنتی باکتریال نیز باشد قاب Copper از برند Aeris را بررسی نمایید.
واقعا منحصر به فرد است، پوشش نانویی بیرون Copper با گذشت زمان ظاهری مانند یک اثر پتینه به خود می گیرد (مانند نوعی چرم) Copper رشد میکروب را مهار می کند و یک قدم مثبت برای کمک به جلوگیری از انتشار ویروس کروناست. پوشش بیرونی توسط یک پوسته پلی کربنات احاطه شده که از گوشی شما در برابر افتادن و ضربه محافظت می کند. در حال حاضر امکان پیش خرید قاب های Pro Max وجود دارد و قاب ها در هفته دوم دسامبر ارسال می شوند.

فروش همکاری موبایل و انواع لوازم جانبی موبایل در پنل ایویز 

بهترین قاب گوشی برای بازی

Razer Arctech Pro

RAM اضافی و قدرت پردازش iPhone 12 Pro Max این گوشی را به گزینه ای مناسب برای بازی های نسل بعدی موبایل تبدیل می نماید. اما قطعا به معنای داغ شدن بیشتر گوشی نیز هست. قاب محافظی که باعث افزایش این گرما شود بی شک به معنای فاجعه است. Razer با قاب Arctech Pro به چالش برخاسته است.

در قاب Arctech Pro لایه ای از Thermapene وجود دارد که گرما را از پشت قاب خارج نموده و تلفن را خنک و از آن محافظت می نماید. این برند همچنین در نقاطی که آنتن های 5G آیفون قرار دارند پوشش را برای جلوگیری از تداخل عملکرد آنتن حذف نموده است. این امر نشانگر این نکته است که Razer چقدر به عملکرد مناسب اهمیت می دهد.

قابی با قابلیت در دست گیری آسان

قاب بازی Otterbox Easy Grip

Otterbox با لوازم جانبی جدید بازی خود، تمام آنچه در چنته داشته برای گیمرهای موبایل رو نموده است. پوسته های ضد میکروبی برای کنترل کننده های مختلف Xbox، یک نگهدارنده تلفن کامل برای اتصال به کنترل، یک کیف حمل مناسب که کنترل کننده شما را به نگهدارنده متصل نگه می دارد، یک پوشش شیشه ای حریم خصوصی افقی (بیشتر شیشه های حفظ حریم خصوصی به صورت عمودی است) و تمام این ها قاب Otterbox را تشکیل می دهد.

پوشش آنتی باکتریال دارای یک طراحی بافت سفارشی است که حتی در صورت عرق کردن دست نیز به راحتی می توانید گوشی را در دست نگاه دارید. همچنین ماده ” CoolVergence” برای حفظ گوشی در برابر گرما در این قاب تعبیه شده است. Otterbox به خاطر حفاظت در برابر ضربه بسیار مشهور است و 3 برابر بیشتر از استاندارد نظامی نسبت به ضربه مقاوم است که باعث می شود نسبت به قاب های معمولی ضخیم تر باشد. این دستگاه برای جفت شدن با سایر لوازم بازی Otterbox ساخته شده است، اما به تنهایی نیز کارآمد است.

لوازم جانبی آیفون 12

بهترین قاب گوشی چرمی

Apple Leather Case with MagSafe

 قاب چرمی اپل با MagSafe بهترین کیفی است که یک مالک iPhone 12 Pro Max می تواند داشته باشد. آهنربا های داخلی با آیفون جدید شما هم تراز شده و باعث می شود که گوشی به طرز جادویی در قابش قرار می گیرد. اپل با این قاب تجربه ای خاص برای کاربرانش به ارمغان می آورد.

هنگامی که قاب را در جای خود قرار می دهید یک جلوه صوتی با صدای کلیک به همراه یک جلوه تصویری سریع صفحه نمایش متناسب با رنگ قاب را خواهید داشت. بسیار شیک و زیبا. چرمی که اپل استفاده می کند از کیفیت عالی برخوردار است و حس خوبی به فردی که از آن استفاده می کند می دهد. تنها نکته مهم (و اپل در توضیحات مورد به این موضوع اشاره می کند) این است که لوازم جانبی MagSafe به مرور اثرهایی را در چرم برجای می گذارد.

قابلیت های جدید آیفون 12 همه را شگفت زده کرده است.

بهترین قاب گوشی کیف پول

قابNomad Rugged چرم Folio

Nomad جزو بهترین تولید کنندگان قاب های اپل است. چرم طبیعی هوروین باعث می شود که قاب Rugged Leather Folio برای آیفون 12 پرو یک نمونه عالی محض باشد. این چرم دباغی شده با ضد ضربه است قادر به تحمل ضربه سقوط تا ارتفاع 10 فوت است. قاب چرمی با استفاده شما بر کهنه می شوند و باعث ایجاد خراش های قابل رویت و نقص های زیبایی در چرم می شود. این یک پوشش است که می تواند تا شش کارت و مقداری پول نقد در خود جای دهد. حتی بهتر از آن؟ با MagSafe سازگار است! این مورد را می توان در رده بهترین قاب گوشی قرار داد.

صحبت از سقوط شد ممکن است بخواهید برای اطمینان از اینکه کارت های موود در قاب اسکرین شما را خراش نمی دهد برای صفحه نمایشتان هم فکری کنید. (مخصوصا اگر کارت اپل داشته باشید)

در صورتی که از نوعی مچ بند با آیفون خود استفاده می کنید، در پایین قاب دو نقطه اتصال تسمه یا طناب وجود دارد. این قاب رنگ های موجود در بندهای ساعت اپل نیز موجود است، بنابراین اگر دوست دارید آیفون و اپل واچ شما با هم مطابقت داشته باشند، می توانید این جادو را محقق کنید.

بهترین قاب گوشی باریک

قاب تمام چرم Mujjo

قاب چرمی Mujjo یک گزینه جایگزین عالی برای افرادی است که تمایلی به استفاده از folio ندارند و اصلا علاقه ای به کیف های چرمی برند اپل ندارند. جای کارت در پشت کیف باید به اندازه ای باشد که کارت های اعتباری کارت بیمه و مجوز و کارت ورود و خروج در آن جای بگیرد.

این یک کیف چرمی تمام عیار است، دارای کناره ها و دکمه ها، بنابراین شما هیچ ضربه گیر زشتی از جنس پلی کربنات نمی بینید که زیبایی طرح را خدشه دار کند. این قاب در رنگ های آبی، سیاه و سبز هانتر در بازار موجود است و جزو بهترین قاب گوشی برای آیفون دارها محسوب می شود.

بهترین قاب گوشی Folio

Pipetto Origami Folio

چیز جذابی که در مورد Pipetto Origami Folio وجود دارد چند کاره بودن آن است. با کمی فشار می توانید از آن به عنوان استند برای iPhone 12 Pro Max خود استفاده کنید. حتی می توانید قاب را کمی تا کنید تا آیفون برای تایپ کردن کمی بالا بیاید. (نخندید – 12 Pro Max به اندازه کافی بزرگ است که در آن جای می گیرد. این قاب به جای اینکه فقط روکش باشد با مواد آنتی باکتریال پر شده و بنابراین با گذشت زمان از بین نمی رود.

بهترین قاب گوشی چوبی

Oakywood

Oakywood از چوب های پولیش شده گیلاس یا گردو برای ساخت قاب استفاده نموده که باعث شده تا قاب محکمی تولید کند. قالب برجسته قاب باعث می شود تا در صورت افتادن گوشی آسیب نبیند. زمانی که قاب ها با یک داک شارژ چوبی هم جفت شود، زیباتر هم به نظر می رسند. ممکن این قاب ها آن قدر ضد ضربه نباشد یا فاقد شارژ MagSafe باید اما جذابیت روستایی دارد که در هیچ کجا پیدا نخواهید کرد.

لوازم جانبی آیفون 12 min
لوازم جانبی آیفون 12 در پنل فروشگاهی ایویز با قیمت همکاری موجود است.

لوازم جانبی آیفون 12

بعد از خرید گوشی موبایل، خرید لوازم جانبی آنها قدم بعدی شماست؛ البته اگر به نگهداری از گوشی هوشمند خود علاقه داشته باشید! از بین برندهای مختلف گوشی موبایل، پیدا کردن لوازم جانبی آیفون 12 یا سایر گوشی های برند اپل کار ساده ای نیست. از طرفی لوازم جانبی فیک و تقلبی این گوشی ها با قیمت های پایین در بازار به وفور پیدا می شود و از طرف دیگر این گوشی ها نسبت به لوازم جانبی تقلبی حساس بوده و ممکن است حتی از کار بیفتند.

در این بخش می خواهیم به مهم ترین لوازم جانبی گوشی های اپل بپردازیم که بعد از خرید گوشی باید حتما برای خرید آنها هم اقدام کنید. از بهترین قاب برای آیفون 12 گرفته تا انواع کابل و شارژر آیفون 12 را در این بخش بررسی می کنیم. پس همراه تیم ایویز باشید.

این لوازم جانبی آیفون 12 را از قلم نیندازید!

وقتی صحبت از لوازم جانبی می شود، برخی به زیباتر به نظر رسیدن گوشی خود با قاب آیفون 12 فکر می کنند و برخی دیگر به سلامت گوشی موبایل با استفاده از کابل های استاندارد و هندزفری های اورجینال.

در واقع لوازم جانبی موبایل تنوع بسیاری بالایی دارد و اگر بخواهیم به تمام لوازم مورد نیاز برای گوشی های موبایل بپردازیم نه در این مقال می گنجد و نه به اندازه جیب شماست!

به همین دلیل در این بخش فقط ضروری ترین لوازم جانبی آیفون 12 را معرفی می کنیم. این لوازم جانبی هم ظاهر زیباتری برای گوشی موبایل شما به همراه می آورند و هم سلامت آن را تضمین می کنند.

انواع گلس آیفون 12 یا محافظ صفحه نمایش

یکی دیگر از لوازم جانبی آیفون 12 که بعد از خرید گوشی در اولین فرصت باید آن را نصب کنید، گلس یا محافظ صفحه نمایش است. از آنجایی که گوشی های اپل نمایشگر حساسی دارند، یک گلس سرامیکی می تواند امنیت صفحه نمایش گوشی موبایل شما را تضمین کند.

علاوه بر این گلس های نوع Air می توانند از انعکاس نور نیز جلوگیری کرده و استفاده از گوشی موبایل در محیط هایی با نور متفاوت را برای شما ساده تر کنند.

انواع هندزفری و هدفون

هدفون های اورجینال اپل با نام ایرپاد شناخته می شوند و از با کیفیت ترین لوازم جانبی آیفون 12 و گوشی های جدید و قدیمی اپل محسوب می شوند.

از آنجایی که این هدفون های بی سیم به صورت اورگونومیک طراحی شده اند، در استفاده طولانی مدت نیز آسیبی به گوش شما نرسانده و موسیقی دلخواه تان را با کیفیتی بی نظیر پخش می کنند.

انواع کابل شارژ و شارژر

آیفون در نسخه های جدید گوشی های موبایل خود شارژر و کابل شارژ را حذف کرده است. پس اگر از طرفداران اپل نبوده اید و کابلی از مدل های قدیمی گوشی های این کمپانی ندارید، لازم است که شارژر و کابل شارژ را به صورت مجزا تهیه کنید.

کابل های شارژ اپل از نوع USB به لایتنینگ هستند. برای خرید این لوازم جانبی آیفون 12 حتما به اورجینال بودن محصول توجه داشته باشید؛ چرا که استفاده از شارژرهای ارزان و چینی می تواند آسیب جدی به گوشی موبایل شما وارد کند.

محافظ لنز آیفون 12

در نهایت بعد از خرید قاب آیفون 12 و لوازمی مثل شارژر و کابل شارژ مناسب، می توانید محافظ لنز را هم خریداری کنید. ماژول دوربین گوشی های موبایل جدید به صورت برآمده طراحی می شود و این موضوع می تواند در صورت افتادن گوشی موبایل باعث آسیب به لنزها شود. بنابراین اگر به امنیت گوشی موبایل خود اهمیت زیادی می دهید، خرید محافظ لنز گوشی موبایل هم ایده خوبی برای شماست.

اگر به فکر خرید لوازم جانبی آیفون 12 به صورت عمده و با قیمت های فوق العاده هستید، در پنل فروشگاهی ایویز انواع این لوازم اورجینال و با کیفیت را برای شما فراهم کرده ایم. برای خرید از پنل فروشگاهی ایویز کافی است در آن ثبت نام کرده و سبد خرید خود را تکمیل کنید. در کنار ایویز می توانید لوازم جانبی مرغوب هر مدل از گوشی های موبایل را در فروشگاه خود عرضه کرده و از بهترین ها باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید