یک حساب کاربری واتس اپ در چند گوشی

0
235
حساب کاربری واتس اپ در چند گوشی
از این پس می توان با یک حساب کاربری واتس اپ در چند گوشی دسترسی داشته باشیم

حساب کاربری واتس اپ در چند گوشی

خبری جالب در حال پخش شدن است که در آن اعلام شده یک حساب کاربری واتس اپ در چند گوشی. پس تیم فروشگاهی ایویز در مورد این موضوع خبرهایی بدست آورده است که با هم می خوانیم. واتس اپ به زودی به کاربران اجازه می دهد از یک حساب کاربری در چندین گوشی موبایل استفاده کنند. واتساپ در ماه گذشته از پشتیبانی چند دستگاه برای کاربران اندروید و iOS رونمایی کرد. این قابلیت جدید به کاربران اجازه می دهد اکانت یا حساب واتساپی خودشان را در 4 دستگاه و یک گوشی موبایل به صورت همزمان و بدون نیاز به اتصال به اینترنت در گوشی موبایل، استفاده کنند.

۸ ایموجی واکنش سریع در ‌واتس اپ

در حال حاضر پلتفرم پیام رسان متعلق به کمپانی متا (فیسبوک) روی ویژگی جدیدی کار می کند که به افراد اجازه می دهد واتساپ را در یک دستگاه ثانویه، به عنوان دستگاه همراه در کنار گوشی موبایل اصلی خود استفاده کنند. طبق گزارش ها ی منتشر شده، این قابلیت جدید در نسخه بتا واتساپ اندروید در ورژن 2.22.10.13 مشاهده شده است.

قابلیت جدید این پیام رسان امکان استفاده از واتساپ را روی چند دستگاه مختلف گوشی هوشمند و تبلت، امکان پذیر می کند. با عرضه عمومی این ویژگی کاربران می توانند یک حساب واتساپ را در چندین دستگاه داشته باشند؛ بدون این که نیاز باشد دستگاه اصلی به اینترنت متصل باشد. در گزارش نسخه جدید بتا واتساپ که یک اسکرین شات از این پیام رسان است، می توان دستگاه دوم را از طریق گزینه « Register Device as Companion» اضافه کرد.

FBI نقاب از شخص پدوفیل در واتس اپ بر می دارد.

برای این که دستگاه ها ی دوم و بعدی به عنوان دستگاه همراه به دستگاه اصلی متصل شوند، شاید نیاز باشد که کاربر یک کد QR را با گوشی موبایل اصلی خود اسکن کند. با این حال طبق گزارش منتشر شده این قابلیت هنوز در حال توسعه است و ممکن است پیش از عرضه نهایی، تغییراتی در آن صورت گیرد.

ماه گذشته، واتساپ از پشتیبانی چند دستگاهی برای همه کاربران خود خبر داد. این قابلیت به کاربران اندروید و iOS این پیام رسان اجازه می دهد پیام ها ی مربوط به یک حساب را به طور همزمان در دستگاه های مختلف دریافت کنند؛ حتی زمانی که دستگاه اصلی کاربر به اینترنت متصل نباشد. برای دسترسی به این ویژگی نیازی نیست دستگاه اصلی کاربر به اینترنت متصل باشد؛ اما اگر گوشی موبایل تا 14 روز غیر فعال بماند، دستگاه ها ی متصل شده به آن نیز قطع می شود.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید