پک پلمپ همراه اول | خرید سیم کارت خام همراه اول

0
871
پک پلمپ همراه اول
خرید پک پلمپ همراه اول

پک پلمپ همراه اول

همراه اول یکی از قدیمی ترین اپراتورهای داخلی کشور است که با اثبات کیفیت شبکه خود، توانسته محبوبیت بسیاری به دست آورد. اگر مشتریان شما هم از افرادی هستند که خرید سیم کارت خام همراه اول را ترجیح می دهند، ما در پنل فروشگاهی ایویز امکان خرید پک پلمپ سیم کارت را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. این پک ها با قیمت مقرون به صرفه تری به فروش می رسند و می توانید پیش از خرید، شماره های موجود در پک را بررسی کنید.

خرید پک پلمپ ایرانسل در پنل فروشگاهی ایویز

اگر قصد خرید پک همراه اول را دارید در این بخش همراه ما باشید تا با خرید سیم کارت خام  از پنل ایویز آشنا شوید. ما در ایویز همیشه در تلاشیم تا محصولات مورد نیاز شما را با تخفیف های ویژه به دست تان برسانیم. سابقه چندین و چند ساله ایویز در فروش پک پلمپ همراه اول و سایر اپراتورهای داخلی، گواهی بر این مدعاست. همراه ما باشید تا روند خرید این پک های پلمپ شده را به شما توضیح دهیم.

خرید سیم کارت همراه اول: چگونه یک پک خام سیم کارت همراه اول بخریم

همراه اول، قدیمی‌ترین اپراتورهای تلفن همراه ایران است که به دلیل ثبات کیفیت شبکه خود محبوبیت زیادی در میان کاربران تلفن همراه به دست آورده است. آیا می‌دانستید شما می‌توانید سیم کارت همراه اول را به صورت خام خریداری کنید؟ فروشگاه ایویز امکان خرید سیم کارت همراه اول را هم به صورت تک و هم به صورت سبد برای شما فراهم کرده است. بسته‌هایی که در پنل ایویز به فروش می‌رسند شامل تخفیف هستند و شما می‌توانید قبل از خرید، شماره‌های موجود داخل پک را بررسی کنید.

ایویز یک پلتفرم با تجربه در فروش پک‌های پلمپ سیم کارت همراه اول و سایر اپراتورهای داخلی است. هدف ما در ایویز ارائه سیم کارت‌های پلمپ به پایین‌ترین قیمت است. البته همواره تخفیف‌هایی را نیز برای مشتریان خود در نظر می‌گیریم. اگر قصد خرید پک خام و پلمپ شده سیم کارت‌های همراه اول را دارید، با ما همراه باشید تا مراحل خرید این پک‌های پلمپ شده را از پنل ایویز به شما توضیح دهیم.

پک سیم کارت چیست؟

قبل از اقدام به خرید سیم کارت همراه اول به صورت پک، اجازه دهید ابتدا توضیح دهیم پک سیم کارت چیست و چگونه عرضه می‌شود. به مجموع سیم کارت‌هایی که یک اپراتور به صورت عمده و پک شده و عموما به صورت سریالی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، پک سیم کارت می‌گویند.

در مورد پک سیم کارت پلمپ شده همراه اول باید گفت که این پک‌ها برای سیم کارت‌های اعتباری در بسته‌های ۱۰۰ تایی ارائه می‌شوند و شماره‌های داخل هر پک نیز مشخص خواهد بود.

خرید پک پلمپ و سیم کارت همراه اول از فروشگاه ایویز

اپراتور همراه اول در سال‌های اخیر تلاش‌هایی در راستای افزایش پوشش شبکه‌ای در همه جای ایران و در مناطق مختلف انجام داده و تا حد زیادی هم موفق بوده است. امروزه همراه اول پوشش شبکه‌ای بسیار خوبی در سراسر ایران دارد و به همین دلیل مورد توجه تعداد زیادی از کاربران تلفن‌های همراه قرار گرفته است.

یکی از اقدامات همراه اول، ارائه سیم کارت‌های اعتباری بوده است که توانست نیازهای طیف وسیعی از افراد جامعه را تامین کند. با توجه به اینکه سیم کارت‌های اپراتور همراه اول بیشتر از هر اپراتور داخلی دیگری مورد استقبال قرار گرفته است، تصمیم گرفتیم در ایویز، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های پخش لوازم جانبی تلفن‌های همراه و سیم کارت، ۱۰۰ پک پلمپ شده سیم کارت‌های همراه اول را که به صورت خام موجود هستند در اختیار شما قرار دهیم.

اگر قصد خرید سیم کارت همراه اول خام و پلمپ را دارید، ابتدا مراحل ثبت نام را در سایت دنبال کنید. کاربران می‌توانند با استفاده از ایمیل یا شماره تماس و پس از وارد کردن کدملی در ایویز ثبت نام کنند. در ادامه پس از استعلام کدملی اکانت کاربر تایید می‌شود و به میزکارتان دسترسی پیدا می‌کنید. در ادامه به شما نشان می‌دهیم چگونه شماره‌های موجود در هر پک را بررسی و خرید خود را تکمیل کنید.

فرایند خرید سیم کارت همراه اول خام از فروشگاه ایویز

پس از ورود به میز کار خود، در منوی دسته بندی در بالای سایت گزینه‌ «سیم کارت و مودم» را مشاهده می‌کنید. موس خود را روی این گزینه نگه دارید تا منوی کشویی باز شود. در این بخش می‌توانید سیم کارت‌های تمامی اپراتورهای بزرگ کشور از جمله همراه اول را خریداری کنید.

در سمت راست این صفحه، بخش دسته‌بندی را مشاهده می‌کنید. از این بخش می‌توانید صفحات مربوط به اپراتورهای همراه اول و رایتل را انتخاب کنید و قیمت‌ها را بررسی کنید.

شما همچنین می‌توانید با کلیک روی هر پک، شماره‌های موجود در آن را مشاهده کنید. با کلیک کردن روی تصویر هر پک، صفحه جدید برای شما باز می‌شود و شما می‌توانید شماره‌ها را به صورت واضح‌تر مشاهده کنید و از تخفیف‌ها مطلع شوید. در هر پک پلمپ شده همراه اول، ۱۰۰ شماره موجود است. برای دسترسی به توضیحات مربوط به محصول پک موردنظر را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که تعداد پک‌های پلمپ شده همراه اول در فروشگاه ایویز محدود هستند، بنابراین اگر شماره موردنظر خود را پیدا کردید، بهتر است خرید خود را نهایی و سیم کارت را خریداری کنید. اگر خرید را به تاخیر بیاندازید ممکن است سیم کارت موردنظر شما به فرد دیگری فروخته شود.

کدهای تلفن همراه اول مانند 992 یا 993 روی کارت هر بسته حک می‌شود، تا سریع‌تر سیم کارت موردنظر را انتخاب کنید.

خرید سیم کارت همراه اول به صورت پک پلمپ شده با بهترین قیمت در ایویز

همانطور که متوجه شدید، خرید سیم کارت همراه اول به صورت عمده و بسته‌بندی شده از طریق پنل فروشگاهی ایویز، تنها در عرض چند دقیقه امکان‌پذیر است.

برای این منظور کافی است از منوی دسته‌بندی در بالای سایت گزینه «سیم کارت و مودم» را انتخاب و پس از بررسی شماره‌های موجود در هر پک آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

در مرحله آخر نیز باید اطلاعات پستی و نحوه ارسال را تعیین کنید. سپس با کلیک روی گزینه پرداخت و از درگاه بانکی هزینه سیم کارت را بپردازید. تیم ایویز سفارش شما را در کم‌ترین زمان درب منزل تحویل خواهد داد.

پنل فروشگاهی ایویز سعی دارد از ارائه‌ دهندگان سیم کارت در سراسر کشور حمایت و پشتیبانی کند و با آن‌ها همراه شود.

فروشگاه ایویز، ساده‌ترین و سریع‌ترین راه خرید سیم کارت همراه اول خام و سایر اپراتورهای کشور را به شما ارائه می‌دهد. کافی است در پنل ایویز ثبت نام کنید تا از قیمت‌های باورنکردنی و تخفیف‌های ویژه، امتیاز باشگاه مشتریان و هزاران جایزه و مزایای دیگر بهره‌مند شوید.

تفاوت سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول

همراه اول با ارائه سیم کارت‌های اعتباری موفق شد طیف وسیعی از کاربران را به خود جذب کند. در سیم کارت‌های اعتباری، میزان استفاده از سیم کارت، مکالمات و استفاده از خدمات ارتباطی، به میزان اعتباری که برای سیم کارت خود خریداری می‌کنید بستگی دارد. اما برای سیم کارت‌های دائمی، محدودیتی در برقراری تماس‌ها و ارسال پیامک وجود نخواهد داشت و هزینه ارتباط شما در پایان هر ماه مشخص می‌شود.

سیم کارت‌های اعتباری با اینکه کاربردهای زیادی دارند، معایبی نیز به همراه خواهند داشت. هزینه تماس‌ها و پیامک‌های این سیم کارت‌ها نسبت به سیم کارت‌های دائمی بیشتر است. همچنین در صورت عدم استفاده طولانی مدت از سیم کارت اعتباری، امتیاز آن از شما سلب می‌شود و مالکیت آن دوباره در اختیار اپراتور قرار می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید