پرفروش‌ ترین گوشی‌ های اندرویدی در سال 2022

0
261
پرفروش ترین گوشی های اندرویدی
پرفروش ترین گوشی های اندرویدی در سال 2022

سامسونگ با 24 درصد فروش جهانی در ماه فوریه، رهبر بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی 5G شد!

بر اساس اطلاعاتی که یک شرکت تحقیقاتی منتشر کرده، سامسونگ بالاترین فروش را در بازار گوشی‌‌های هوشمند اندرویدی 5G در ماه فوریه داشته است. گوشی موبایل گلکسی A52s 5G این کمپانی کره‌ای، پرفروش‌ترین گوشی با قابلیت 5G بوده و بعد از آن گوشی گلکسی S22 اولترا قرار گرفته که در ماه فوریه عرضه شده است. جایگاه‌‌های سوم، چهارم و دهم پرفروش‌ ترین گوشی‌ های اندرویدی با قابلیت 5G نیز به ترتیب به گوشی‌‌ های گلکسی S21 FE 5G، گلکسی A32 5G و گلکسی A22 5G رسید. گوشی‌‌ های هوشمند برند های چینی از جمله Oppo، Vivo، Honor و شیائومی هم از پرفروش‌ ترین گوشی‌ های اندرویدی ماه فوریه شدند.

طبق گزارشی که Counterpoint Research ارائه کرده، از کل فروش گوشی‌‌ های موبایل با قابلیت 5G، 67 درصد متعلق به گوشی‌‌ های اندرویدی بوده است؛ این در حالی است که فروش فقط 10 گوشی موبایل در ماه فوریه، 20 درصد از این 67 درصد را تشکیل‌‌ می‌ دهد.
کمپانی سامسونگ با داشتن 5 نماینده در لیست گوشی‌‌ های پرفروش اندرویدی با قابلیت 5G، تقریبا 24 درصد از میزان فروش جهانی بازار گوشی‌‌ های اندرویدی 5G را در آن ماه از آن خود کرده است.

سامسونگ گلکسی تب s8 در حال دریافت ابزارک‌های هوشمند

رتبه بندی پرفروش‌ ترین گوشی‌ های اندرویدی

بر اساس این گزارش، سامسونگ گلکسی A52s 5G همچنان پرفروش‌ ترین گوشی موبایل از ژانویه 2022 بوده؛ جالب این که این گوشی موبایل توانسته در 6 ماه متوالی یکی از 10 گوشی هوشمند پرفروش بازار باشد. گلکسی S22 اولترا نیز که در ماه فوریه عرضه شده، به لطف فروش خوبی که در کره جنوبی و ایالات متحده داشته، دومین گوشی پرفروش لیست بوده و نزدیک به دو سوم فروش سری S22 سامسونگ را به خود اختصاص‌‌ می‌دهد.

نماینده دیگر سامسونگ، گلکسی S21 FE، با وجود تبلیغات گسترده در ایالات متحده و فروش خوب در کشور آلمان، از جایگاه دهم پرفروش‌ترین‌ها به جایگاه سوم صعود کرده است. طبق گزارش‌‌ های منتشر شده، گلکسی A32 5G و گلکسی A22 5G به ترتیب چهارمین و دهمین گوشی‌‌ های هوشمند پرفروش در ماه فوریه بوده‌اند؛ چرا که این دو مدل گوشی موبایل قیمتی کمتر از 250 دلار (کمتر از 7 میلیون تومان) دارند.

رتبه پنجم پرفروش‌ ترین گوشی‌ های اندرویدی ماه فوریه 2022، به گوشی Oppo Reno 7 5G رسید که در همان ماه لقب پرفروش‌ترین گوشی موبایل را در کشور چین به یدک‌‌ می‌کشید. تقاضا برای گوشی‌‌های هوشمند در چین همچنان بالاست؛ تا جایی که ضریب نفوذ گوشی‌‌های 5G در این کشور تا ماه فوریه به 83 درصد رسیده است. این در حالی است که گزارش‌ها نشان‌‌ می‌دهند سازندگان چینی گوشی‌‌های هوشمند از جمله شیائومی، آنر، اوپو و ویوو (Vivo) به دنبال گسترش بازارهای خود به آسیا، خاورمیانه و آفریقا هستند.

دو گوشی برند آنر (Honor) در لیست پرفروش ترین گوشی های اندرویدی

دو گوشی برند آنر (Honor) هم در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌‌های ماه فوریه 2022 قرار دارند که Honor 60 و Honor X30 هستند. این دو گوشی سهم 30 درصدی از گوشی‌‌های هوشمند آنر در کشور چین را تشکیل‌‌ می‌دهند. تقاضایی که برای گوشی آنر 60 وجود دارد، این گوشی موبایل را بین 5 گوشی پرفروش چین در فوریه 2022 قرار داده است. در همین حین، دو گوشی میان رده چینی، یعنی شیائومی Redmi K40 و Vivo S12 با قیمت حدود 350 دلار (نزدیک 12 میلیون) به ترتیب در رتبه‌‌های هفتم و هشتم لیست پرفروش‌ ترین گوشی‌ های اندرویدی ماه جای گرفته‌اند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید