خرید وسایل گیمینگ برای گیمرهای حرفه ایی

0
1232
چند مورد از وسایل گیمینگ

وسایل گیمینگ کدامند؟

برای یک گیمر هیچ چیز کاری هیجان انگیزتر از خرید وسایل گیمینگ نیست! اتاق گیمینگ رویایی طرفداران بازی های ویدویی، یک اتاق با تمام تجهیزات گیمینگ حرفه ای است؛ اتاقی که گیمر هیچ علاقه ای به ترک آن ندارد! اما همیشه محدودیت بودجه برای خرید لوازم گیمینگ وجود دارد و شاید فقط گیمرهای حرفه ای بتوانند به یک اتاق همه چیز تمام گیمینگ برسند. برای فروش محصولات گیمینگ باید با ویژگی های مهم این کالاها از نظر گیمرها آشنا بود. در این بخش می خواهیم با مهم ترین وسایل مخصوص گیم از موس و کیبورد گیمینگ گرفته تا صندلی و سیستم مخصوص گیم آشنا شویم. همراه ما باشید.

ضروری ترین وسایل گیمینگ در یک اتاق گیمینگ رویایی!

تجهیزات گیمینگ همیشه فروش بالایی را در بازار تجربه می کنند؛ چرا که گیمرها به ارتقای لوازم گیمینگ خودشان اهمیت زیادی می دهند و ترجیح می دهند از بهترین وسایل و تجهیزات گیمینگ موجود در بازار استفاده کنند. برای گیمرهای حرفه ای، حتی خرید لوازمی مثل میکروفون و وبکم گیمینگ هم ضروری به نظر می رسد؛ اما برای گیمرهایی که در ابتدای مسیر هستند، وسایلی مثل کیس گیمینگ، مانیتور، موس و کیبورد و هدفون گیمینگ مهم تر است. در زیر 10 مورد از پرفروش ترین لوازم گیمینگ را معرفی می کنیم و با ویژگی های مهم در هر کدام آشنا می شویم.

1. سیستم گیمینگ

سیستمی که گیمرها برای اجرای بازی های ویدیویی انتخاب می کنند ممکن است با توجه به بودجه آنها متفاوت باشد. برخی از افراد لپ تاپ گیمینگ را ترجیح می دهند چون می توانند از نعمت وجود بازی ها در هر فضا و شرایطی بهره مند باشند؛ اما معمولا گیمرهای حرفه ای کیس گیمینگ مخصوصی را انتخاب می کنند که از پس پردازش سنگین ترین داده ها هم برآید.

در واقع بدون وجود یک سیستم مخصوص گیم، حرف زدن از اتاق گیمینگ بی معنی است. اولین چیزی که باعث می شود یک اتاق معمولی تبدیل به اتاق دلخواه گیمرها شود، سیستم گیمینگ است.

مهم ترین ویژگی سیستم گیمینگ قدرت بالای پردازش آن است. به همین دلیل سیستم های گیمینگ، چه لپ تاپ و چه کیس، جدیدترین نسل پردازنده های قدرتمند را روی خودشان دارند. در کنار این پردازنده فوق العاده، سیستم کولینگ یا خنک کننده و منبع انرژی هم اهمیتی دوچندان پیدا می کند. کیس های گیمینگ بیش از یک فن دارند که به نورپردازی RGB مجهز شده و فضای و حس و حال اتاق ها و وسایل گیمینگ را هیجان انگیزتر می کنند.

سیستم گیمینگ

2. مانیتور گیمینگ

در کنار سیستم گیمینگ، افرادی که به سراغ کیس مخصوص گیم می روند نیاز به یک مانیتور هم دارند؛ اما مانیتورهای گیمینگ هم نسبت به مانیتورهای معمولی تفاوت دارد. اول اینکه مانیتورهای گیمینگ کیفیت نمایشی بالایی دارند و نرخ نوسازی نیز در آنها بالاست تا تصاویر و گرافیک های پیچیده بتواند بدون لگ و تاخیر، کاملا روان به نمایش درآید. در وهله بعدی ویژگی مهم مانیتورهای گیمینگ در خمیده بودن آنهاست. بیشتر گیمرها برای آن که تجربه دید سه بعدی داشته باشند و بازی های اول شخص را با هیجانی وصف ناشدنی دنبال کنند، به سراغ مانیتورهای Curve یا خمیده می روند.

3. صندلی گیمینگ

به یکی از جذاب ترین لوازم گیمینگ می رسیم؛ صندلی گیمینگ که از نظر گیمرها صندلی سلطنت آنهاست! صندلی های گیمینگ به شکلی طراحی می شوند که در صورت استفاده طولانی مدت، آسیبی به گردن و کمر وارد نشود. در واقع اصولی ترین طراحی ارگونومیک صندلی را می توان در این صندلی ها دید. به همین دلیل بسیاری از افراد که سروکار زیادی با سیستم های کامپیوتری دارند هم صندلی های گیمینگ را ترجیح می دهند.

صندلی های گیمینگ به جز طراحی ارگونومیک، مکانیسم های مختلفی را هم پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال می توان ارتفاع صندلی، زاویه، ارتفاع دسته ها و… را در آن تغییر داد و تنظیم کرد. روکش صندلی های گیمینگ اغلب از چرم است که بیشتری ماندگاری را دارد. از بین برندهای پرفروش صندلی گیمینگ در بازار می توانیم به برند معتبر MSI اشاره کنیم. یکی از محبوب ترین محصولات این برند صندلی گیمینگ ام سا آی مدل MAG CH130 است که می توانید آن را با بهترین قیمت همکاری از ایویز سفارش دهید.

بهترین صندلی گیمینگ

4. موس گیمینگ

موس و کیبورد گیمینگ را باید ساده ترین و ضروری ترین وسایل گیمینگ برای شروع مسیر گیمر شدن معرفی کرد. موس های گیمینگ با طراحی های منحصر به فرد خودشان که از اصول ارگونومیک تبعیت می کند، ظاهری جذاب و هیجا انگیز دارند. موس های گیمینگ به جز طراحی اصولی که آسیب به مچ دست و انگشتان را به حداقل می رساند، دکمه های مختلفی روی خودشان دارند تا بتوان دستورات را با شورتکات ها سریع تر منتقل کرد. نورپردازی RGB هم که ویژگی جدا نشدنی از این کالا محسوب می شود.

موس های گیمینگ با طراحی اصولی و قیمت مناسب هم در بازار محبوب هستند. به عنوان مثال محصولات گیمینگ تسکو، کینگ استار و رددراگون جزو پرفروش ترین ها در بازار هستند.

5. کیبورد گیمینگ

برای گیمرهایی که دسته بازی ندارند، کیبورد حکم مرگ و زندگی را در بازی های ویدیویی برای آنها دارد. از آنجایی که گیمرها بیشترین استفاده را از موس و کیبورد دارند، جنس بدنه و کیفیت ساخت موس و کیبورد گیمینگ اهمیت زیادی دارد. کیبوردهای گیمینگ معمولا با بدنه های مقاوم که ترکیبی از فلز و پلاستیک است طراحی می شوند. ویژگی هایی مثل مقاومت در برابر پاشش آب نیز در کیبوردهای حرفه ای گیمینگ وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم در کیبورد گیمینگ داشتن کلیدهای مکانیکال است که قابل جدا شدن هستند. کلیدهای مکانیکال نرم تر هستند و امکان شخصی سازی هم به گیمرها می دهند. البته گیمرها به فاصله بین کلیدها روی کیبورد و طراحی خاص برخی از کلیدهای مخصوص گیم اهمیت بیشتری می دهند. کیبوردهای گیمینگ برندهایی مثل تسکو، کینگ استار، MSI، رددراگون و پرووان از پرفروش ترین کیبوردهای مخصوص بازی در بازار هستند. این کیبوردها را می توانید با بهترین قیمت همکاری از ایویز به صورت عمده بخرید.

کیبورد گیمینگ

6. هدست گیمینگ

هدفون و هدست گیمینگ از محبوب ترین وسایل گیمینگ است که هیجان اجرای بازی های ویدیویی را دو چندان می کند؛ علاوه بر این گیمرهایی که بازی های آنلاین و گروهی را دنبال می کنند، برای صحبت با هم تیمی ها نیاز به میکروفون دارند که روی هدست های گیمینگ طراحی می شود.

هدفون های گیمینگ معمولا به صورت دور گوشی (Over-Ear) طراحی می شوند تا صدای محیط را ایزوله کنند و بیشترین عمق و کیفیت صدا را به گوش برسانند. هدفون گیمینگ حرفه ای به جز طراحی ارگونومیک که استفاده طولانی مدت از آن گوش را ادیت نکند، با نورپردازی RGB هم مزین هستند. اما مهم ترین ویژگی برای خرید هدفون گیمینگ، وجود میکروفون در آن است که گیمرها به آن اهمیت زیادی می دهند. برندهایی مثل پرووان، ریزر، تسکو، رددراگون، ام اس آی و… بهترین هدست های گیمینگ را طراحی و تولید می کنند.

7. دسته گیمینگ یا دسته بازی

برای گیمرهای حرفه ای، موس و کیبورد گیمینگ نمی تواند جای دسته بازی یا کنترلر را بگیرد. دسته بازی در بسیاری از بازی ها، به خصوص بازی های سرعتی یا مسابقه ای، نقش مهمی دارد و به گیمر اجازه می دهد حرکات را سریع تر و ظریف تر دنبال کند. برای آنهایی که اهل بازی های PES و Fifa هستند، بازی بدون دسته گیم معنی ندارد.

دسته بازی در تنوع فوق العاده ای طراحی شده که به گیمرها اجازه می دهد با توجه به نیاز خودشان و سبک و سیاق بازی هایی که اجرا می کنند، بهترین کنترلر را خریداری کنند. دسته های بازی حرفه ای بازخوردهای مختلف شوکی و لمسی دارند تا هیجان بازی را برای گیمر بیشتر کنند. برای خرید عمده انواع دسته بازی اورجینال در پنل ایویز به بخش «جانبی رایانه» و «گیمینگ» سر بزنید.

خرید عمده دسته بازی8. ماوس پد گیمینگ

برای گیمرهای معمولی تر که میز گیمینگ ندارند، موس پد گیمینگ می تواند یکی از وسایل گیمینگ مهم باشد که علاوه بر جذاب تر کردن میز، سرعت استفاده از موس را بالاتر می برد. ماوس پد گیمینگ ابعاد بزرگ تری نسبت به موس پدهای معمولی دارد. علاوه بر این از متریال مقاوم تری هم ساخته می شود که در اثر استفاده طولانی مدت، آسیب نبیند. در بازی هایی مثل کال اف دیوتی و کانتر که بازی های استراتژیک هستند و حرکات موس اهمیت زیادی دارد، موس پد گیمینگ می تواند حرکات را سریع و دقیق منتقل کند. موس پد های حرفه ای گیمینگ مثل موس پدهای رددراگون، به جز ابعاد بزرگ، نورپردازی RGB و طرح های فوق العاده هم دارند که جذابیت میز بازی را بیشتر می کند.

9. هارد اکسترنال با ظرفیت بالا

اتاق گیمینگ بدون هارد اکسترنال یک چیز کم دارد! هارد اکسترنال هم برای گیمرهایی که با کنسول بازی سروکار دارند و هم سایر گیمرها یک وسیله ضروری است؛ به خصوص آنهایی که بازی های متنوعی را دنبال می کنند و نیاز دارند داده های بازی را ذخیره کنند.

بسیاری از گیمرهای حرفه ای هاردهای اکسترنال ایستاده یا رومیزی را ترجیح می دهند که به نسبت هارد اکسترنال پرتابل، ابعاد بزرگ تری داشته و برای کار به منبع برق نیاز دارد. با این حال می تواند ساعات زیادی را بدون مشکل و با سرعت بالا کار کند.

ویژگی مهم در هارد اکسترنال برای گیمرها پیش از هر چیزی ظرفیت است. معمولا هارد اکسترنال با ظرفیت 4 ترابایت و بیشتر برای گیمرها مناسب است. از برندهای معتبری که هارد اکسترنال گیمینگ دارند می توان به وسترن دیجیتال (Western Digital)، ای دیتا (ADATA)، اپیسر (Apacer) و سیگیت (SeaGate) اشاره کرد.

خرید عمده بهترین لوازم گیمینگ اورجینال در ایویز

کیفیت وسایل گیمینگ برای گیمرها اهمیت زیادی دارد؛ از آنجایی که استفاده گیمرها از تجهیزات گیمینگ زیاد است و شاید در طول روز چندین ساعت با آنها سروکار داشته باشند، به دنبال بهترین برندهای بازار هستند. در ایویز می توانید انواع لوازم گیمینگ از هدفون و هدست گیمینگ گرفته تا موس و کیبورد و صندلی گیمینگ را با بهترین قیمت همکاری به صورت عمده سفارش دهید. ایویز بهترین محصولات و برترین برندها را در اختیار شما فروشندگان عزیز قرار داده تا بهترین ها را در فروشگاه خود عرضه کنید. تمامی لوازم گیمینگ در فروشگاه اینترنتی ایویز با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به فروش می رسد و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست تان خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید