فروش ویژه محصولات proOne

0
184
فروش ویژه محصولات proOne

فروش ویژه محصولات proOne

تا همین چند سال پیش برندهای معتبر متعددی در زمینه محصولات الکترونیکی در ایران کالاها و خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می دادند. اما با اعمال تحریم ها اکثر این برندها فعالیت نمایندگی های خود را در ایران متوقف کردند. کاربران کالاهای الکترونیکی یا باید آن ها را بدون گارانتی و با قیمت های بسیار بالا تهیه کنند و یا دست به دامان برندهای متفرقه و ارزان قیمت شوند که کیفیت پایینی دارند.

در این میان برخی از برند های تازه تاسیس به بازار ایران ورود کرده اند که در کنار کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه خدمات پس از فروش قابل قبولی نیز به مشتریان ارائه می کنند. یکی از این برندهای تازه تاسیس که در کشور ما نیز فعالیت دارد برند چینی پرووان است. سال های زیادی از تاسیس این برند نمی گذرد اما محصولات proOne به قدری باکیفیت است که به راحتی با برندهای شناخته شده و قدیمی تر رقابت می کند.

تخصص این شرکت در تولید محصولات الکترونیکی و لوازم جانبی آن هاست که در اکثر موارد رضایت مشتریان را جلب کرده است. برند پرووان خیلی زود اعتماد مصرف کنندگان ایرانی را نیز جلب کرد. به طوری که با گذشت مدت زمان کمی در حال حاضر تمامی محصولات proOne مورد توجه کاربران ایرانی است. یکی از مهم ترین حوزه هایی که برند پرووان را متمایز می کند فروش حضوری و آنلاین محصولات شرکت است که در هر دو مورد پرووان عالی عمل کرده است.

شما با خرید محصولات proOne علاوه بر تجربه یک خرید مقرون به صرفه کیفیت و امکانات نسبتا بالایی را دریافت می کنید و می توانید روی طول عمر بالای کالاهای این برند حساب کنید. در ضمن علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت بالا محصولات پرووان از زیبایی و ظاهر قابل قبولی نیز برخوردار هستند. مصرف کنندگان ایرانی می توانند برای رفع نیازهای خود در زمینه لوازم الکترونیکی روی این برند نوپا اما خوش سابقه حساب کنند.

پخش لوازم جانبی موبایل در ایویز

محصولات پر فروش برند proOne

برند proOne محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است اما پرفروش ترین محصولات این شرکت در ایران را می توان هدفون های بلوتوثی، ساعت های هوشمند و اسپیکرهای بلوتوثی دانست. محصولات proOne به خوبی در بین خریداران لوازم الکترونیکی جای خود را پیدا کرده است. مهم ترین دلیل این موفقیت را می توان قیمت بسیار مناسب و در عین حال اجناس باکیفتی که روانه بازار کرده دانست. در ادامه این مطلب برای آشنایی بیشتر شما به معرفی چند محصول پرفروش این برند محبوب چینی خواهیم پرداخت.

اسپیکر بلوتوثی proOne مدل (Kara series) psb4102

این مدل از اسپیکرهای بلوتوثی برند پرووان بسیار پرطرفدار و پرفروش است. شاید اولین ویژگی که این اسپیکر را برای خریداران جذاب می کند ابعاد و وزن بسیار مناسب آن باشد. شما با داشتن یک اسپیکر بلوتوثی ۴۸۴ گرمی می توانید به راحتی در سفر و گردش از شنیدن موسیقی موردعلاقه خود با صدای بلند و باکیفیت لذت ببرید. این در حالی است که به هیچ عنوان نگران حمل و نقل اسپیکر خود نخواهید بود. این اسپیکر بلوتوثی و بی سیم ابعاد بسیار مناسبی نیز دارد که اجازه می دهد تا به راحتی آن را در کیف یا چمدان دهید. اسپیکر مدل PSB 4102 از محصولات proOne دارای ابعاد ۱۸۰×۸۰×۸۰ است.

وجود یک باتری ۱۲۰۰ میلی آمپری باکیفیت در این اسپیکر بلوتوثی این امکان را فراهم می کند تا با شارژ کامل اسپیکر تا هشت ساعت بدون وقفه به موزیک گوش دهید. این اسپیکر از آخرین نسخه بلوتوثی که به دنیای کالاهای الکترونیکی ارائه شده بهره می برد. می توانید اسپیکر را تا فاصله ۱۰ متری از منبع پخش کننده صدا دور کنید و همچنان صدای باکیفیتی را دریافت نمایید.

اسپیکر بلوتوثی پرووان مدل psb4102 یک پورت usb دارد که به شما این امکان را می دهد تا به جای استفاده از بلوتوث از یک فلش برای پخش موسیقی استفاده کنید. توان واقعی این پخش کننده صدا 10 وات است و همچنین از رنج فرکانس 20hz-60hz برخوردار است. بنابراین می توان توقع پخش صدای باکیفیت و با جزئیات را از این محصول پرفروش داشت.

این دستگاه از یک شیار کارت حافظه خارجی نیز بهره می برد که این امکان را می دهد تا علاوه بر usb یا بلوتوث با قرار دادن کارت حافظه در آن موزیک گوش کرد. پشتیبانی از کارت حافظه خارجی توسط این اسپیکر تا ظرفیت حداکثر ۳۲ گیگابایت است. این اسپیکر بلوتوثی از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه است و می توانید با قیمتی حدود ۴۰۰ هزار تومان آن را خریداری کنید.

پرفروش‌ ترین گوشی‌ های اندرویدی در سال ۲۰۲۲

هدست گیم پرووان مدل PHG3815

هدست گیمینگ مدل PHG3815 یکی از پر طرفدارترین محصولات proOne در ایران محسوب می شود. در حال حاضر اگر بخواهیم از برندهای شناخته شده یک هدست گیمینگ تهیه کنیم باید هزینه ای حدود یک میلیون تومان به بالا را در نظر بگیریم. اما شما می توانید با پرداخت هزینه به مراتب کم تر و در حدود ۳۰۰ هزار تومان هدست پرووان را تهیه کنید. نکته قابل توجه این است که تمامی امکانات موجود در هدست های چند میلیون تومانی در هدست گیمینگ پرووان نیز وجود دارد.

وجود یک میکروفون خلبانی قابل چرخش با جک سه و نیم میلیمتری این امکان را برای گیمر فراهم می کند تا به راحتی به بازی های آنلاین و گروهی که نیازمند مکالمه است بپردازد. وزن بسیار پایین این هدست گیمینگ از خستگی گیمر پس از استفاده طولانی مدت جلوگیری می کند. کوتاه بودن طول کابل هدست های گیمینگ با سیم همیشه مورد انتقاد گیمرها قرار گرفته زیرا مانع از تحرک آن ها می شود. شرکت پرووان با در نظر گرفتن کابل های دو متری برای این محصول این نقص را نیز برطرف کرده است.

به طور کلی این هدست می تواند برای گیمر هایی که نمی خواهند متحمل هزینه های بسیار بالا برای خرید این ابزار شوند بسیار مناسب باشد. این محصول از نظر ظاهر کیفیت و قیمت به راحتی قابل رقابت با محصولات مشابه در برندهای معتبر و قدیمی تر محسوب می شود.

ساعت هوشمند proOne مدل PWS05 smart watch

ساعت های هوشمند نیز از محصولات proOne است که از محبوبیت بسیاری در بین کاربران برخوردار است. امکاناتی که با خرید این مدل از ساعت های هوشمند پرووان دریافت می کنید شباهت بسیاری با آپشن های ساعت های هوشمند گران قیمت موجود در بازار دارد. البته شما مبلغ بسیار پایین تری را برای خرید این ساعت پرداخت خواهید کرد. قیمت این ساعت در لحظه نگارش این متن چیزی حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان محاسبه می شود که در مقایسه با محصولات مشابه حدود دو تا سه برابر ارزان تر است.

یکی از ویژگی های جذاب این ساعت تاچ با حساسیت بسیار بالا و کیفیت قابل قبول است که لذت کار کردن با یک ساعت هوشمند را برای کاربر به وجود می آورد. این ساعت ۱.۸ اینچی به دلیل داشتن بلوتوث نسخه پنج با کیفیت بالایی به تلفن همراه وصل شده و تمامی نوتیفیکیشن ها را به زبان انگلیسی نشان می دهد. این ساعت جذاب از محصولات proOne مانند تمام برندهای معتبر دارای سنسورهای بسیار دقیق سنجش اکسیژن خون، شمارش گر ضربان قلب و گام شمار است.

از جمله آپشن های جذاب این ساعت هوشمند پخش و ذخیره موسیقی با حافظه داخلی، پیدا کردن گوشی موبایل با زنگ هشدار، ماشین حساب و نمایش گر آب و هوا اشاره است. Smart watch مدل PWS05 از نظر ظاهری نیز کاملا قابل رقابت با نمونه های گران قیمت و پرفروش بازار است. متریال به کار رفته در ساخت بدنه این ساعت آلومینیومی واقعا قابل قبول است و حتی می توان آن را در حد برخی از محصولات مشابه نیز دانست.

طراحی زیبای این ساعت کاملا احساس داشتن یک ساعت هوشمند به روز و فوق العاده را به صاحب آن القا می کند. از نظر زیبایی نیز طراحی این ساعت بسیار راضی کننده است و این ویژگی را نیز به سایر صفات مثبت این ساعت هوشمند اضافه می کند.

فروش عمده موبایل

سخن آخر

در این مقاله با برند تازه وارد پرووان و محصولات آن آشنا شدیم . با توجه به شرایط اقتصادی مردم و محدودیت در خرید برندهای معروف و گران قیمت محصولات proOne می توانند بهترین انتخاب برای تامین نیازهای ما به محصولات الکترونیکی مانند پاور بانک، اسپیکر بلوتوثی و ساعت هوشمند باشند. این برند معتبر چینی خیلی زود توجه و اعتماد مصرف کنندگان ایرانی را به خود جلب کرده و به دلیل تنوع در محصولات دست مشتری را برای انتخاب و خرید باز گذاشته است.

معمولا برای آشنایی و خرید محصولات این برند نمی توانید همه کالاها را یک جا پیدا کنید و راجع به آن ها اطلاعات به دست بیاورید. ما در سایت ایویز به شما کمک می کنیم تا جزئی ترین اطلاعات راجع به محصولات proOne را در اختیار داشته باشید تا متناسب با نیازتان بهترین خرید را انجام دهید. همچنین با خرید محصولات پرووان از سایت ایویز شما معتبرترین گارانتی های موجود را نیز پس از خرید خواهید داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید