سامسونگ گلکسی S23

0
302
سامسونگ گلکسی S23 پرچمدار
سامسونگ گلکسی S23 پرچمدار

سامسونگ گلکسی S23 پرچمدار

سامسونگ خانواده جدید پرچم داران خودش را در ابتدای سال 2023 معرفی کرد که این خانواده 3 عضو در مدل های پایه، پلاس و اولترا داشت. سامسونگ گلکسی اس 23 به عنوان نسخه پایه این خانواده با قیمت 800 دلار در زمان عرضه رونمایی شد. در این بخش به بررسی مشخصات فنی سامسونگ S23 می پردازیم. اگر در فکر خرید پرچم دار جدید سامسونگ هستید و می خواهید از قیمت سامسونگ S23 اطلاع پیدا کنید تا انتهای این بخش همراه ما باشید.

بررسی مشخصات فنی سامسونگ S23

گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 از بسیاری از جهات تفاوت محسوسی با نسل قبلی خودش ندارد. اما انقلاب سامسونگ در عرضه گوشی های جدیدش را باید در پردازنده آنها دانست. سامسونگ قید پردازنده های اگزینوس را زده و در خط تولید پرچم دارهای خودش فقط از قدرتمندترین تراشه های کوالکام استفاده می کند. در ادامه با مشخصات جدیدترین پرچم دار سامسونگ آشنا می شویم.

پخش لوازم جانبی موبایل در ایویزطراحی ظاهری مدرن و خداحافظی با برجستگی ماژول دوربین

بیشترین تفاوت گوشی گلکسی اس ۲۳ با نسل قبلی یعنی گلکسی اس ۲۲ در طراحی ظاهری است. گوشی جدید سامسونگ دیگر قاب فلزی و برجسته نسل قبلی را ندارد و لنزها در آن شبیه به نسخه اس ۲۳ اولترا یا سری A سامسونگ، بدون هیچ نوع ماژولی در پنل پشتی طراحی شدند. برای محافظت از لنزها هم یک حاشیه فلزی دور هر لنز طراحی شده تا هم لنزها با بدنه گوشی ترکیب شوند و هم احتمال آسیب به آنها کمتر باشد.

در بخش پشتی این گوشی 3 لنز به چشم می خورد که اندازه ظاهری آنها یکسان است؛ یک فلش LED هم در کنار لنزها قرار گرفته است. در بخش پشتی گوشی به جز لوگوی سامسونگ چیز دیگری نداریم. تغییر دیگری که سامسونگ در طراحی جدیدترین پرچم دار خودش اتخاذ کرده مربوط به پنل جلویی گوشی و نمایشگر است. نمایشگر خمیده پرچم دار نسل قبل، جای خودش را به یک نمایشگر نسبتا تخت داده که باگ های شناسایی اطراف نمایشگر و احتمال آسیب کمتری دارد.

سامسونگ از فریم آلومینیومی در گوشی سامسونگ S23 استفاده کرده و برای محافظت از پنل های جلو و پشت گوشی به فناوری گوریلا گلس Victus 2 روی آورده است که یک فناوری مقاوم در برابر خط و خش و آسیب های دیگر است. در لبه سمت راست گوشی دکمه تنظیم ولوم و دکمه پاور، در لبه بالا میکروفون، در لبه پایین اسپیکر اصلی، 2 میکروفون، رابط تایپ C و درگاه سیم کارت قرار گرفته است. یکی دیگر از تغییرات این گوشی حذف اسلات کارت حافظه در خشاب سیمکارت است. گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و مایعات نیز در پرچم دار جدید گلکسی دیده می شود و رنگ بندی این گوشی هم علاوه بر مشکی، شامل سبز، کرمی و ارغوانی روشن است.

بررسی مشخصات فنی سامسونگ S23 minنمایشگر داینامیک امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز

نمایشگر گلکسی اس 23 همان نمایشگری است که در پرچم دار نسل قبل یعنی گلکسی اس 22 هم دیده بودیم. این نمایشگر 6.1 اینچی از پنل داینامیک امولد 2X ساخته شده که رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل دارد و نرخ نوسازی آن 120 هرتز است. البته روشنایی صفحه نمایش در گوشی جدید سامسونگ بهبودهایی پیدا کرده و می توان در حالت دستی تا 790 نیت و در حالت خودکار تا 1200 نیت روشنایی را با این نمایشگر تجربه کرد. این ویژگی باعث شده امکان استفاده از گوشی در فضاهای بیرونی، به خصوص در روزهای آفتابی سال ساده تر شود.

جزئیات و کیفیت صفحه نمایش گوشی گلکسی S23 کاملا رضایت بخش است و با وجود فناوری HDR10+ در کنار کنتراست خوب و رنگ های طبیعی می توان نهایت لذت را در زمان تماشای محتواهای بصری برد. در ضمن نمایشگر نسل جدید پرچم دار سامسونگ کمی گسترده تر هم شده و حدود 88.1 درصد از پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص می دهد.

نمایشگر داینامیک امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز-minباتری با ماندگاری شارژ بالاتر

ظرفیت باتری در گوشی جدید سامسونگ نسبت به نسل قبل کمی بهبود داشته و باتری این گوشی 3900 میلی آمپر ساعتی است که نسبت به 2 عضو دیگر خانواده S23، ضعیف ترین باتری محسوب می شود. با این حال با وجود پردازنده بهینه شده و جدید سامسونگ، مصرف باتری هم تا حد زیادی بهینه شده و 20 درصد از نسل قبلی سری S، شارژدهی بهتری دارد. باتری این گوشی نسبت به باتری جدیدترین گوشی آیفون، یعنی آیفون 14 هم 10 درصد شارژدهی بهتری دارد و در استفاده های معمولی به راحتی تا یک روز را جواب می دهد.

با این حال سرعت شارژ در باتری گوشی های سامسونگ هنوز قابل رقابت با گوشی های چینی مثل شیائومی و وان پلاس نیست. باتری این گوشی از شارژ 25 واتی پشتیبانی می کند که در عرض 30 دقیقه حدود 60 درصد و در عرض 90 دقیقه تا 100 درصد گوشی را شارژ می کند. البته شارژر در جعبه گوشی نیست و باید به صورت جدا تهیه شود. شارژ 15 واتی بی سیم و قابلیت شارژ معکوس از دیگر ویژگی های باتری گلکسی اس 23 است.

جدیدترین پردازنده سفارشی شده کوالکام روی گلکسی S23

در بین مشخصات فنی سامسونگ S23 پردازنده جایی است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند. سامسونگ برای اینکه قلب پردازشی گوشی های پرچم دار جدید خودش را متمایز کند به سراغ کوالکام رفته و جدیدترین پردازنده کوالکام را برای گوشی هایش سفارش داده است. البته سامسونگ پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 را متناسب با گوشی های خودش شخصی سازی کرده و پردازنده ای که روی این گوشی ها قرار دارد در هیچ گوشی دیگری نیست.

خبر خوب اینکه سامسونگ پردازنده قدرتمند اسنپدراگون را روی هر 3 عضو خانواده جدید سری S قرار داده و دیگر خبری از نسخه های دارای پردازنده اگزینوس نیست. پردازنده جدید اسنپدراگون قوی ترین پردازنده در گوشی های اندرویدی است و از پس هر نوع پردازشی برمی آید. این پردازنده 8 هسته ای است و در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 740 امکان اجرای سنگین ترین بازی های اندرویدی با گرافیک High را بدون هیچ لگ و باگی خواهد داشت.

از نظر پیکربندی، گوشی اس 23 سامسونگ با رم 8 گیگابایت در کنار حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت عرضه شده است. اسلات کارت حافظه هم در این گوشی وجود ندارد.

رابط کاربری گوشی جدید سامسونگ One UI 5.1 است که با اندروید 13 در سری جدید گوشی های S عرضه می شود. این رابط کاربری بهبودهایی نسبت به نسخه های قبلی داشته و به صورت کاملا روان دستورات مختلف را اجرا می کند.

جدیدترین پردازنده سفارشی شده کوالکام روی گلکسی S23-min

دوربین اصلی بدون تغییر نسبت به نسل قبل، لنز سلفی جدید!

پیش از بررسی قیمت سامسونگ S23 دوربین این گوشی جدید را هم بررسی می کنیم. البته باید گفت لنزهای به کار رفته در گلکسی اس 23 تفاوتی با نسل قبلی ندارند و سامسونگ لنزهای جدید خودش را در نسخه های پلاس و اولترا به کار گرفته است.

دوربین اصلی این گوشی از 3 لنز واید، اولترا واید و تله فوتو 10+12+50 مگاپیکسل تشکیل می شود. لنز سلفی گوشی اما تغییر کرده و لنز جدید سامسونگ که روی نسخه اولترا هم به کار رفته، در گوشی اس 23 هم وجود دارد.

لنز اصلی گوشی به صورت پیش فرض تصاویر 12 مگاپیکسلی ثبت می کند که جزئیات دقیقی دارند و شارپنس و رنگ ها در آن کاملا رضایت بخش است. تصاویر پرتره که با لنز اصلی گرفته می شود به خوبی از پس زمینه جدا می شوند و رنگ آنها طبیعی است. در مجموع تجربه عکاسی با لنز واید این گوشی در کنار امکانات مختلفی که در منوی آن دیده می شود، همه چیز را مطلوب کرده است. لنز اولترا واید هم با میدان دید بزرگ خودش، امکان عکاسی از مناظر مختلف را با کیفیت مناسب و کمترین میزان نویز فراهم می کند.

لنز تله فوتو که در چند نسل قبلی پرچم داران سامسونگ هم دیده می شد امکان زوم 3 برابری اپتیکال را فراهم می کند که می توان از آن هم برای عکاسی پرتره و هم عکاسی معمولی بهره برد. کیفیت تصاویر ثبت شده روی «حالت شب» این گوشی هم کاملا مطلوب بوده و کنتراست و داینامیک رِنج خوبی دارد.

لنز سلفی جدید گوشی گلکسی S23 یک لنز 12 مگاپیکسلی است که قابلیت فوکوس خودکار دارد و می تواند سلفی های خوب با جزئیات مناسب بگیرد. رنگ ها در تصاویر سلفی به واقعیت نزدیک است و می توان گفت لنز سلفی اس 23 عملکردی مشابه گلکسی اس 23 اولترا دارد.

برای فیلم برداری با دوربین این گوشی می توان از کیفیت 8K و نرخ فریم 30 یا کیفیت 4K و نرخ فریم 60 بهره برد. کیفیت ویدیوها در کنار لرزش گیر فوق العاده دوربین عالی است و می توان ویدیوهایی با رنگ های نزدیک به واقعیت، کنتراست خوب و جزئیات دقیق را ضبط کرد.

طراحی ظاهری مدرن و خداحافظی با برجستگی ماژول دوربین-minقیمت سامسونگ S23 چقدر است؟

قیمت نماینده جدید سامسونگ با توجه به مقدار حافظه داخلی آن متفاوت است. قیمت این گوشی از حدود 50 میلیون تومان در بازار شروع می شود و تا نزدیک 60 میلیون تومان ادامه دارد. نسخه های پلاس و اولترا اس 23 نیز از حدود 55 میلیون تومان تا بالای 70 میلیون تومان در بازار عرضه شده اند. از آنجایی که قیمت گلکسی اس 23 تفاوت چندانی با اس 22 اولترا ندارد، برای افرادی که به دنبال پردازنده قدرتمند تر و باتری بهتر هستند، نسل جدید پرچم دار سامسونگ انتخاب بهتری است.

فروش عمده موبایلگوشی موبایل سامسونگ S23 کی میاد؟

خانواده جدید سامسونگ سری S در یک فوریه 2023 معرفی شدند. عرضه گوشی های جدید سامسونگ از تاریخ 17 فوریه 2023 یعنی 28 بهمن 1401 آغاز شد. در حال حاضر جدیدترین پرچم داران سامسونگ در کمتر از یک ماه از رونمایی شان، به بازارهای داخلی ایران رسیدند و می توانید مدل های مختلف گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا را با حافظه داخلی های متنوع در بازار خریداری کنید.

خرید عمده جدیدترین پرچم دار سامسونگ گلکسی اس 23 در ایویز

سامسونگ به عنوان برترین برند گوشی های اندرویدی، جدیدترین خانواده پرچم دار خودش را در ابتدای سال 2023 میلادی معرفی کرد. گوشی های خانواده جدید سری S با طراحی های ظاهری مدرن، متریال درجه یک و مشخصات فنی فوق العاده عرضه شدند که ارزش خرید بالایی دارند. در این بخش با مشخصات فنی سامسونگ S23 آشنا شدیم و دیدیم که سوال «گوشی موبایل سامسونگ S23 کی میاد؟» دیگر معنا ندارد! چرا که همین حالا می توانید جدیدترین گوشی های سامسونگ را به صورت عمده از پنل ایویز سفارش دهید. قیمت سامسونگ S23 و نسخه های مختلف آن را در پنل فروشگاهی ایویز به صورت لحظه ای بررسی کنید و جدیدترین نماینده سامسونگ را با بهترین قیمت همکاری خریداری کنید تا شما جزو اولین نفراتی باشید که گلکسی اس 23 را در فروشگاه خودشان عرضه می کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید