ربات های کشاورز وارد بازار می شوند

0
365
ربات های کشاورزی
ربات های کشاورزی به زودی می توانند جایگزین تراکتورهای قدیمی باشند.

استارت آپی با 20 میلیون دلار بودجه برای ساخت تراکتورهای الکتریکی به نام ربات های کشاورز

Monarch Tractor یا همان ربات های کشاورز، استارت آپی است که توسط یکی از اعضای خانواده شراب موندوی تأسیس شده و قرار است از فناوری که معمولاً تسلا در باتری و کامیون های خودمختار Waymo به کار می برد استفاده نماید و تراکتورهای رباتیک الکتریکی ایجاد کند، که به گفته وی می تواند کشاورزی را ایمن تر و پایدارتر نماید.

شروع تصمیم گیری برای ساخت ربات های کشاورز

مونارک، در اواخر سال 2020 اعلام حضور نمود و گفت که بودجه حاصل از سری A به آنها کمک می‌کند تا فعالیت‌های خود را به خارج از ایالات ‌متحده و بازارهای بین‌المللی گسترش دهند. تحویل اولین تراکتورهای این برند با قیمت 50 هزار دلار از اواخر سال 2021 آغاز می‌شود.

ازجمله سرمایه‌گذاران این بخش می‌توان به شرکت تولید قطعات خودروی ژاپنی Musashi Seimitsu Industry، سازنده خودروی کشاورزی و تجاری اروپایی CNH Industrial و India’s VST Tillers Tractors اشاره نمود.

گروه سرمایه گذاری خصوصی MUUS و دفتر سیلکون ولی مستقر در ونچرز نیز در این تولید سرمایه‌گذاری نموده‌اند. مدیرعامل و مؤسس بنیان‌گذار Praveen Penmetsa گفت: “اکوسیستم غذایی آماده است تا کشاورزان به دنبال ابزاری باشند تا کارایی و سودآوری مزارع را افزایش دهند. ما تقاضای باورنکردنی و رو به رشدی برای Monarch Tractor دریافت نموده‌ایم.”

لیورمور، مونارک مستقر در کالیفرنیا، همراه با غول‌های صنعتی مانند جان دیر، فرصت‌های بزرگی برای کارآمدتر کردن کشاورزی و ارائه گزینه‌های جدید با استفاده از سنسورهای پیشرفته نرم‌ افزار و قدرت محاسبات برای کشاورزان در مناطقی که ممکن است با کمبود نیروی انسانی مواجه باشند را فراهم آورده اند.

برخلاف وسایل نقلیه خودران که در شهرها و جاده‌های عمومی درحرکت هستند، تجهیزات کم‌سرعت خودران برای استفاده در خارج از کشور و در زمین‌های خصوصی به تأیید دولت فدرال یا ایالت احتیاج ندارند.

Monarch از تراکتور خود با عنوان “راننده اختیاری” یاد می‌نماید چرا که می‌توان در صورت لزوم را به‌عنوان یک وسیله نقلیه معمولی اداره نمود.

این ربات کشاورز که تراکتور ماهری است می‌تواند وظایف برنامه‌ریزی ‌شده را بدون راننده انجام دهد یا اینکه اپراتور از حالت ژست یا سایه برای دنبال کردن کارگران در زمین استفاده نماید او یک ربات کشاورز کامل است. این تراکتور با رول و جلوگیری از برخورد طراحی‌شده و دید رایانه‌ای 360 درجه دارد و قادر است بیش از 240 گیگابایت داده از محصولات جمع آوری شده در طول روز را ذخیره و تجزیه و تحلیل کند.

 

چگونه FBI نقاب از شخص پدوفیل در واتس اپ بر می دارد.

 

از این اطلاعات می‌توان برای بهبود عملکرد در انواع وسایل مورداستفاده خودرو استفاده کرد و تخمین عملکرد طولانی‌ مدت، مراحل رشد محصول و معیارهای بهداشت گیاه را ارائه نمود. سیستم باتری خودرو همچنین می‌تواند به عنوان منبع تغذیه از راه دور عمل کند.

هم چنین پنمتسا، که مدیر شرکت مهندسی Motivo است، با کارلو موندوی، عضو نسل چهارم خانواده شراب موندوی، که کارخانه شراب سازی Raen خود را اداره می‌کند، مونارک را تأسیس کرد و مدیر ارشد کشاورزی مونارک است.

اسکات وین، مدیر عامل شرکت CNH Industrial گفت: “مونارک در زمینه تراکتور سازی که شامل نیرو، استفاده مستقل و مدیریت داده است پیشگام است و این سه رکن اساسی است که از پایداری، بهره وری و سودآوری پشتیبانی می کند، که هم برای CNH Industrial و هم برای مشتریان کشاورزی ما مفید است. ربات های کشاورز را بیشتر دوست داشته باشید! “

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید