راهنمای خرید مودم TD-LTE در بازار ایران

0
274
خرید مودم Td-LTE

راهنمای خرید مودم TD-LTE در بازار ایران

مودم‌های TD-LTE دسترسی ما به اینترنتی سریع و قابل اعتماد را فراهم ساخته و از هر نوع دستگاه هوشمندی مانند گوشی موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ پشتیبانی می‌کند. با خرید مودم TD-LTE می‌توانیم به شبکه پرسرعت 4G و 5G دسترسی داشته باشیم. اگر قصد خرید مودم Td-LTEرا دارید، تا انتهای این مطلب با ما همر اه باشید.

مودم TD-LTE چیست؟

TD-LTE مخفف Time-Division Long-Term Evolution به معنای « توسعه بلند مدت بر اساس تقسیم زمانی» بوده که نوعی استاندارد برای ارتباطات بی‌سیم پرسرعت برای دستگاه‌های هوشمند و پایانه‌های داده‌ای محسوب می‌شود. با استفاده از مودم‌های TD-LTE کاربران می‌توانند از استاندارد TD-LTE استفاده نمایند و به اینترنت یا شبکه تلفن همراه متصل شوند. این مودم‌ها از فناوری Time Division Duplexing (TDD) برای انتقال و دریافت داده‌ها در یک باند فرکانسی استفاده می‌کنند.
مودم TD-LTE با به اشتراک گذاشتن یک باند فرکانسی یکسان به جای چند باند فرکانسی مجزا، ارتباطات uplink و downlink را امکان‌پذیر می‌کند. مودم‌های TD-LTE معمولاً در مناطقی که شبکه‌های TD-LTE در دسترس هستند، استفاده می‌شوند و اتصالات اینترنتی سریع و قابل اعتمادی را به کاربران ارائه می‌دهند.
در کشور ایران، اپراتورهای تلفن همراه ایرانسل و همراه اول، خدمات TD-LTE را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. به همین منظور این دو اپراتور مودم های TD-LTE مختلفی را به بازار عرضه کرده نموده‌اند. این مودم‌ها از سیم‌ کارت‌های TD-LTE پشتیبانی می‌کنند و برخی از آن‌ها به شبکه وایمکس نیز متصل می‌شوند. با استفاده از مودم‌های TD-LTE می‌توان چندین دستگاه را به صورت همزمان از طریق پورت LAN یا Wi-Fi به اینترنت متصل کرد. در ادامه به مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید مودم TD-LTE به آن توجه داشته باشید، اشاره خواهیم کرد.

معرفی بهترین مودم‌های TD-LTE در ایران

در ادامه لیستی از پرفروش‌ترین و بهترین مودم‌های TD-LTE در ایران را معرفی کرده‌ایم. امیدواریم با بررسی هر کدام از این مدل‌ها بتوانید بهترین گزینه برای خرید مودم Td-LTE را انتخاب نمایید.

مودم TD-LTE ایرانسل مدل TFi60-S1

خرید مودم Td-LTE

مودم TD-LTE ایرانسل مدل TFi60-S1 با پشتیبانی از اینترنت 4G، 5G و TDLTE 4G به همراه یک سیمکارت دوقلو و بسته یکساله 480 گیگی وارد بازار شده است. کاربران با استفاده از دو سیم کارت متفاوت می‌توانند به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند. مودم TD-LTE ایرانسل مدل TFi60-S1 از سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی برخوردار بوده و از اتصال همزمان به 32 دستگاه پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به 4 پورت LAN و یک پورت WAN مجهز شده و از آنتن‌های داخلی و خارجی نیز برخوردار است. مجهز بودن به پورت USB برای به اشتراک‌گذاری داده‌ها از ویژگی‌های دیگر این مودم محسوب می‌شود. در حال حاضر این مدل یکی از بهترین گزینه های خرید مودم Td-LTE است.

مودم TD-LTE ایرانسل مدل TFi60-G1

خرید مودم Td-LTE

مودم TD-LTE ایرانسل مدل TFi60-G1 با رنگ سفید و به شکل استوانه‌ای طراحی شده و با پشتیبانی از فناوری‌های اینترنت 4G، 5G و TDLTE 4G دسترسی به سریع‌ترین سرعت را برای شما فراهم می‌سازد. با استفاده از آنتن داخلی این مودم، می‌توان فضاهای کوچک را پوشش داد. برای کیفیت سیگنال بیشتر در مناطق بزرگ‌تر نیز دو آنتن خارجی قابل جدا شدن در نظر گرفته شده است.
این مودم از قابلیت اتصال 32 کاربر به صورت همزمان از طریق Wi-Fi پشتیبانی می‌کند و اتصالی امن و سریع را برقرار می‌کند. برای اتصال از طریق سیم نیز به یک پورت LAN RJ-45 مجهز شده است. با استفاده از مودم TD-LTE ایرانسل مدل TFi60-G1 می‌توانید به سرعت دانلود 300 مگابایت در ثانیه و سرعت آپلود 50 مگابایت در ثانیه دسترسی داشته باشید.

مودم TD-LTE ای‌لینک مدل MR991

خرید مودم Td-LTE

این مدل مودم Td-LTE دارای طراحی جمع و جوری است. مودم TD-LTE ای‌لینک مدل MR991 از یک اسلات سیم کارت، پورت LAN، یک درگاه برق شهری و چهار نشانگر LED برای روشنایی، سیگنال، Wi-Fi و LAN پشتیبانی می کند. اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، رایتل و آسیاتک امکان استفاده از این مودم برای ارائه خدمات را دارند. با استفاده از مودم MR991 می توانید به سرعت دانلود 150 مگا بیت در ثانیه و سرعت آپلود 50 مگابیت در ثانیه دسترسی داشته باشید.

مودم TD-LTE هوآوی مدل TFi60-H1

خرید مودم Td-LTE

برند هوآوی یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه تولید مودم‌های TD-LTE محسوب می‌شود. مودم TD-LTE هوآوی مدل TFi60-H1 از فناوری 4G و 4.5G پشتیبانی کرده و دسترسی به سرعتی بالا را برای کاربران فراهم می‌سازد. این مودم توسط هوآوی تولید شده اما توسط ایرانسل که یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن همراه در ایران است، به بازار عرضه می‌شود. مودم TD-LTE هوآوی مدل TFi60-H1 با پشتیبانی از فناوری CAT6 دسترسی شما به سرعت دانلود 300 مگابایت در ثانیه و سرعت آپلود 50 مگابایت در ثانیه را فراهم می‌سازد. با چنین سرعتی می‌توانید به راحتی به بازی‌های آنلاین مشغول شوید و بدون تأخیر یا قطعی کنفرانس‌های ویدئویی برگزار کنید.

مودم TD-LTE هوآوی مدل HW33 L02

خرید مودم Td-LTE

مودم TD-LTE هوآوی مدل HW33 L02 نیز توسط ایرانسل به بازار عرضه شده و شما می‌توانید این مودم را به همراه سیم کارت و بسته اینترنتی مورد نظر خود تهیه کنید. این مودم از فناوری CAT9 پشتیبانی کرده که به لطف آن می‌توانید به سرعت 440 مگابایت بر ثانیه دسترسی داشته باشید. مودم TD-LTE هوآوی مدل HW33 L02 در حال حاضر یکی از سریع‌ترین مودم‌های TD-LTE در ایران محسوب می‌شود.
حداکثر 64 کاربر می‌توانند با دستگاه‌های هوشمند خود به صورت همزمان به این مودم متصل شوند. در نتیجه برای استفاده در شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها بسیار گزینه ایده‌آلی خواهد بود. این مودم به پورت LAN و پورت RJ-45 WAN و پورت USB مجهز شده و علاوه بر اتصال با سیم از طریق LAN به صورت بی‌سیم از طریق Wi-Fi و سیم کارت قابل استفاده خواهد بود.

مودم روتر 4G همراه اول مدل Utel-L443

خرید مودم Td-LTE

مودم روتر 4G همراه اول مدل Utel-L443 به همراه سیم کارت اعتباری همراه اول و 300 گیگابایت اینترنت ارائه شده است. این مودم از شبکه‌های نسل 4 تلفن همراه پشتیبانی کرده و از طریق سیم کارت نیز می‌توان از آن استفاده کرد. حداکثر سرعت دانلود این مودم 300 مگابایت بر ثانیه بوده و 32 دستگاه می‌توانند از طریق Wi-Fi به صورت همزمان به آن متصل شوند.

سخن پایانی

در این مطلب به راهنمای خرید مودم Td-LTE در بازار ایران و بررسی مدل هایی از مودم‌های ایرانسل، همراه اول، ای لینک و هواوی پرداختیم و عوامل تأثیرگزار در انتخاب این نوع مودم را مورد بررسی قرار دادیم. همان‌طور که گفته شده مودم‌های TD-LTE دسترسی ما به اینترنت پرسرعت را فراهم ساخته و می‌توان به صورت بی‌سیم نیز از آن‌ها استفاده کرد. نکته قابل توجه در مودم‌های TD-LTE این است که بیشتر این مدل‌ها قابل حمل هستند و برای استفاده حین سفر یا حمل و نقل نیز گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شوند. پیش از خرید مودم Td-LTEحتما از سازگاری مدل مودم با اپراتور شبکه اینترنتی خود مطمئن شوید. سرعت و عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهید و اگر می‌خواهید به صورت بی‌سیم یا با سیم از آن استفاده کنید، به درگاه‌های آن توجه کنید.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید