از کجا باتری موبایل عمده بخریم؟

0
273
خرید عمده باتری موبایل
خرید عمده باتری موبایل از پنل فروشگاهی ایویز با ارسال فوری به سراسر کشور

خرید عمده باتری موبایل از ایویز

یکی از دغدغه ها و چالش های مهم مراکزی که خدمات تعمیر موبایل و باتری آنها را بر عهده دارند، خرید عمده باتری موبایل با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال است. این روزها فقط خدمات و محصولاتی طرفدار پیدا می کنند که در عین داشتن قیمت خوب، کیفیت استانداردی داشته و خیال مشتری را راحت کنند. برای خرید عمده باتری گوشی برندهای مختلف، پنل فروشگاهی ایویز، تنوع کامل باتری های لیتیومی را برای شما عزیزان فراهم کرده است. در ادامه شما را برای خرید از پنل ایویز راهنمایی خواهیم کرد.

خرید عمده و تک انواع باتری موبایل با ارسال سریع 

باتری های موبایل امروزی چه ویژگی هایی دارند؟

با وجود نوساناتی که بازار لوازم الکترونیک را درگیر خود کرده، بسیاری از افراد بعد از آسیب به گوشی یا مشکلات فنی، توان خرید یک گوشی جدید را ندارند و به سراغ تعمیر گوشی موبایل خود می روند. یکی از قطعاتی که در گوشی های موبایل بیشتر از سایر قطعات دچار مشکل شده و نیاز به تعویض دارد، باتری است.

گوشی های امروزی با باتری های لیتیومی طراحی می شوند که کاربران مثل گذشته امکان جدا کردن و خرید یک باتری جدید را ندارند. باتری های قدیمی از جنس نیکل – کادمیم بودند؛ اما یون لیتیوم به دلیل قابلیت شارژ مجدد، در تمامی گجت های الکترونیک امروزی به عنوان باتری به کار می رود. با این حال باتری های لیتیومی آسیب پذیرتر هستند و بعد از گذشت زمانی مشخص، طول عمر آنها به پایان می رسد. با خرید عمده باتری موبایل از برندها و مدل های مختلف، می توانید خدمات تعویض باتری های لیتیومی را برای مشتریان خود فراهم کنید.

نکته دیگری که باتری های گوشی های مدرن را از مدل های قدیمی متمایز می سازد، جدانشدنی بودن آنهاست. امروزه دیگر مشتریان نمی توانند خودشان یک باتری جدید را جای باتری قدیمی بگذارند و این کار نیاز به مهارت و دقت خاص خودش دارد. پس با خرید عمده باتری گوشی اورجینال می توانید کیفیت خدمات خودتان را بالا برده و حاشیه سود مناسبی برای کسب و کارتان رقم بزنید.

دستگاه سپراتور یا جداکننده ال سی دی چیست؟
خرید عمده باتری موبایل
خرید عمده باتری موبایل در پنل اینترنتی ایویز موجود شده است.

چرا باتری های موبایل خراب می شود؟

همان طور که اشاره کردیم یون لیتیوم به کار رفته در باتری های موبایل قابلیت شارژ مجدد دارد؛ اما نمی تواند این قابلیت را برای سال های سال حفظ کند. به طور معمول اگر از باتری های موبایل به درستی استفاده شود، عمر مفید آنها 3 تا 5 سال است. اما کاربران موبایلی معمولا توجهی به نحوه صحیح شارژ باتری گوشی ندارند و این عمر مفید کوتاه تر هم می شود.

عدم شارژ صحیح باتری ها مهم ترین دلیلی است که منجر به خرابی باتری می شود. علاوه بر این برنامه های پرمصرف روی تخلیه باتری تاثیر زیادی دارند و هر چه روند خالی و پر شدن باتری بیشتر شود، باتری به پایان عمر خود نزدیک تر خواهد شد.

در حقیقت نمی توان از خرابی باتری گوشی های هوشمند جلوگیری کرد؛ فقط می توان زمان آن را به تاخیر انداخت. پس مشتریان برای تعویض باتری گوشی خود دیر یا زود به سراغ مراکز تعمیر موبایل می آیند. اگر با خرید عمده باتری موبایل اورجینال، تنوعی از باتری ها را در مرکز خدمات خود داشته باشید، مشتریان را راضی نگه خواهید داشت.

خرید عمده باتری گوشی اورجینال و اصل

باتری، از مهم ترین قطعاتی است که در گوشی موبایل قرار گرفته و اگر کیفیت لازم را نداشته باشد، روی عملکرد کلی گوشی موبایل تاثیر می گذارد. به همین دلیل اورجینال بودن باتری ها یا فیک نبودن آنها اهمیت زیادی دارد.

باتری های فیک به دلیل فناوری های بی کیفیت و ساختارهای ناهماهنگ با سایر قطعات موبایل، می توانند عمر گوشی را کوتاه کرده یا آن را دچار مشکلات جبران ناپذیری کنند. شاید قیمت باتری گوشی اورجینال بالاتر باشد؛ اما ارزش دستگاه الکترونیک بیشتر از آن است که با باتری بی کیفیت، از بین برود.

در پنل فروشگاهی ایویز امکان خرید عمده باتری موبایل اورجینال و تضمین شده را برای شما فراهم کردیم تا نگران نارضایتی مشتری یا خسارات وارد شده به دستگاه آنها نباشید. برای خرید باتری های موبایل کافی است وارد پنل ایویز شده و از منوی بالای سایت و بخش «جانبی موبایل»، گزینه «باتری موبایل» را انتخاب کنید.

تنوع فوق العاده باتری موبایل اورجینال در ایویز

در پنل ایویز می توانید انواع باتری های اورجینال مربوط به گوشی های هوشمند را سفارش دهید. باتری برندهای معتبر تولید کننده گوشی موبایل از اپل و سامسونگ گرفته تا شیائومی، هواوی، ال جی، آنر و نوکیا در ایویز برای خرید شما عزیزان فراهم شده است.

فروش عمده باتری موبایل اپل

گوشی های آیفون ارزش زیادی برای کاربران دارند و بسیاری از افراد بعد از خرید این گوشی ها تا چندین سال از آنها استفاده می کنند. باتری گوشی های اپل و آیفون را می توانید از پنل ایویز به صورت عمده سفارش دهید تا طرفداران این برند موبایل محبوب را همیشه راضی نگه دارید. تمامی باتری های مربوط به گوشی های آیفون با گارانتی معتبر عرضه می شوند تا خیال تان از بابت کیفیت و اصل بودن آنها راحت باشد.

خرید عمده باتری موبایل شیائومی

گوشی های شیائومی از پرطرفدارترین گوشی های موبایل در سال های اخیر بودند. این گوشی ها با داشتن قیمت مناسب، توجه افراد زیادی را به خود جلب کردند. البته باتری در گوشی های شیائومی معمولا عمر زیادی ندارد و مشتریان دیر یا زود با توجه به نوع استفاده از گوشی موبایل مجبور به تعویض باتری خواهند شد. باتری های مربوط به گوشی های شیائومی را با ضمانت اصالت و گارانتی 12 ماهه از پنل ایویز سفارش دهید تا مشتریان Mi بیشتر به سراغ شما بیایند!

سفارش عمده باتری گوشی سامسونگ

سامسونگ از برندهای محبوب و معتبر دنیای موبایل است که از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی داشته و خواهد داشت. بسیاری از مشتریان گوشی های سامسونگ چندین سال از گوشی های باکیفیت این برند استفاده می کنند و اگر نیاز باشد، قطعات آن را تعمیر می کنند. در پنل ایویز می توانید باتری اورجینال انواع گوشی های سامسونگ را به صورت عمده سفارش دهید.

خرید عمده گلس از ایویز

خرید عمده باتری گوشی هواوی

یکی دیگر از برندهای چینی محبوب در بازار موبایل، هواوی است. محصولات این برند قیمت مناسبی داشته و مشتریان خاص خودشان را دارند. باتری گوشی هواوی را با گارانتی ایویز و ضمانت اصالت از پنل فروشگاهی ایویز به صورت عمده خریداری کنید و در زمانی کوتاه تحویل بگیرید.

خرید عمده باتری موبایل نوکیا

نوکیا از برندهای قدیمی و محبوب دنیای موبایل است که در سال های اخیر پس از گذراندن چالش های بسیاری، به بازار گوشی های موبایل بازگشت. گوشی های این برند همیشه نمادی از گوشی های محکم با طول عمر زیاد بودند. برای خرید باتری های اورجینال گوشی های نوکیا با گارانتی یکساله، می توانید انواع باتری های نوکیا را از پنل ایویز به صورت عمده خریداری کنید.

خرید باتری اورجینال گوشی های موبایل با بهترین قیمت در ایویز

ایویز به عنوان بزرگ ترین پنل فروشگاهی گوشی های موبایل و لوازم جانبی آنها، برترین و باکیفیت ترین محصولات را برای عرضه در مراکز فروش و تعمیر در اختیار شما عزیزان قرار داده است. تمامی محصولاتی که در ایویز فراهم کردیم با ضمانت اصالت کالا و گارانتی به فروش می رسند تا از بابت کیفیت و استاندارد محصولات نگرانی نداشته باشید. برای خرید عمده باتری موبایل برندهای مختلف کافی است وارد پنل شده و بعد از ثبت نام سفارش خرید عمده باتری گوشی را تکمیل کنید تا آن را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. ایویز در کنار شماست تا بهترین حوزه خودتان باشید!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید