بهترین گوشی های هواوی 2021

0
313
بهترین گوشی های هواوی
بهترین گوشی های هواوی در سال 2021 را در این مقاله بررسی می کنیم

جدیدترین گوشی هواوی در سال 2021

در این مقاله بهترین گوشی های هواوی در سال 2021 را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. هواوی به سرعت تبدیل به یکی از بزرگترین بازیکنان دنیای موبایل شد، و اپل را به جایگاه دوم فروش جهانی تلفن های هوشمند در سال 2019 تنزل داد. این برند در حال رشد بود که آمریکا ممنوعیت استفاده از این برند را اعلام داشت و این امر سدی برای صدر نشینی این برند شد.

هواوی در سال 2019 در فهرست نهادهای ممنوعیت تجارت ایالات متحده قرار گرفت و تجارت بین هواوی و برندهای دیگر ممنوع شد.

این امر باعث شد که گوگل تجارت خود با هواوی را متوقف کند و اگرچه Mate 30 و Mate 30 Pro از اندروید اپن سورس استفاده می کنند، اما آنها اولین گوشی های این شرکت بودند که سرویس های موبایل Google یا GMS برروی آن نصب نبود.

متأسفانه، حتی با انتخاب دولت بایدن، به این زودی ها شاهد تغییر این وضعیت نیستیم و این خبر بدی برای شرکت هواوی P40، سری Mate 40، Mate X2 تاشو و سری P50 در آینده است. همه آنها تلفن های به روزی هستند اما کمبود Google Play برای بسیاری در بازارهای غربی یک نقطه ضعف به شمار می آید.

قیمت و مشخصات گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro

هواوی به جای گوگل پلی فروشگاه جایگزین خاص خود را ارائه می دهد که App Gallery نامیده می شود، اما در مقایسه با جایگاه گوگل بسیار کم رنگ است. همچنین این برند از سیستم عامل Android به HarmonyOS تغییر نموده است، فرایندی که هواوی در 2 ژوئن آن را رسمی نمود.

خبر خوب این که برترین گوشی های هواوی که در اصل با خدمات Google Play به بازار عرضه شده بودند همچنان در بروزرسانی های امنیتی، برنامه ها و سرویس های Google دسترسی خواهند داشت. این گوشی ها شامل کلیه مواردی است که تا مدل Mate 30 در انتهای سال 2019 وارد شد.

در این قسمت بهترین گوشی های هواوی که برای سال 2021 ارائه شده را به شما معرفی می کنیم.

بهترین گوشی های هواوی 2021

  1. هواوی P30 Pro، یکی از برترین گوشی های هواوی
  2. هواوی Mate 20 Pro، بهترین گوشی هواوی با طراحی عالی
  3. هواوی P30، گوشی ارزشمند
  4. هواوی Mate 20 X، از بهترین گوشی های هواوی برای بازی
  5. هواوی P20 Pro، از بهترین گوشی های هواوی با دوربین فوق العاده
  6. هواوی Mate X2، از بهترین گوشی های تاشو هواوی 
  7. هواوی P40 Pro، از بهترین گوشی های هواوی برای عکاسی
  8. هواوی Mate 40 Pro، بهترین گوشی برای فیلمبرداری
  9. هواوی P40، از برترین گوشی های هواوی که بدون زاویه است
  10. هواوی +P40 Pro، قدرتمندترین گوشی هواوی 

1. هواوی P30 Pro، یکی از برترین گوشی های هواوی

P30 Pro محبوب است.طراحی خاص این گوشی، صفحه نمایش برجسته و دوربین های آن که جزو بهترین دوربین هایی است که تا کنون، حتی دو سال پس از تولید آن در رده بهترین های جهان است آن را شاخص می نماید.

قیمت ها از اوایل سال 2019 به بازار عرضه شده اند و در مقایسه با بسیاری از پرچمداران رقیب بسیار افت کرده است.

اگر بودجه کمی دارید P30 را مد نظر داشته باشید.

P30 Pro|بهترین گوشی های هواوی
گوشی هواوی P30 Pro

توجه داشته باشید که P30 قبل از ورود هواوی در لیست ممنوعیت تجاری ایالات متحده اعلام شد و Google تصمیم خود را برای ادامه پشتیبانی اعلام کرد. بنابراین، همچنان به دسترسی کامل به برنامه ها، سرویس ها و به روزرسانی های امنیتی Google وجود دارد.

2. هواوی Mate 20 Pro، بهترین گوشی هواوی با طراحی عالی

برترین گوشی های هواویMate 20 Pro

 

Mate 20 Pro گوشی بسیار خوبی است ویکی از بهترین گوشی های هواوی در سال 2021 است، حتی با سری کاهش قیمت های اخیر نیز در رده بهترین ها جای دارد.

دوربین های این گوشی برای بسیاری بسیار خاص است، اما واقعاً یک گوشی خارق العاده با صفحه نمایش با کیفیت بالا، شارژ سریع، شارژ بی سیم و عمر باتری عالی است.

 

 

 

3. هواوی P30، گوشی ارزشمند

محبوبیت هواوی برای P30 به خاطر دوربین آن است و انصافاً باید گفت که این شرکت برای دوربین ها سنگ تمام گذاشته است. مدل Pro ممکن است یک قدم جلوتر باشد، اما این نسخه هنوز هم در رده بسیاری از پیشرفته ترین گوشی های موجود در بازار است.

در محیط هایی با نور کم و عکس های از راه دور هواوی بهترین عملکردش را، با ترکیب سه لنز عالی و برخی از ترفندهای نرم افزاری که در گذشته حتی تلفن های Pixel گوگل برای دستیابی به آن کاری نکردند به نمایش گذاشته است.

P30 همچنین با صفحه نمایش بزرگ (و بریدگی کوچک)، برخی زیبایی های خاص و بدنه بسیار نازک و خیره کننده به نظر می رسد. به علاوه، یک جک هدفون نیز در این مدل وجود دارد.

4. هواوی Mate 20 X، از بهترین گوشی های هواوی برای بازی

بهترین گوشی های هواوی Mate 20 X،
بهترین گوشی های هواوی Mate 20 X،

برترین و بزرگترین گوشی هواوی که می توانید بخرید، گوشی تقریبا با مشخصات مشابه گوشی Mate 20 Pro است.

نمی توان همان صفحه نمایش، مقاومت در برابر آب و شارژ بی سیم غافل شد، اما یک جک هدفون، حسگر اثر انگشت فیزیکی به دست می آورید و طول عمر باتری این گوشی را منحصر به فرد می کند.

اگر اهل فیلم یا بازی هستید، X انتهای آرزوهای شماست. 7.2 اینچ، برای اکثر افراد بسیار بزرگ است (و بسیاری از جیب ها) اما این Mate را نباید به علت اندازه اش رد کنید . در نهایت شما عاشق این گوشی خواهید شد

5.  هواوی P20 Pro، از بهترین گوشی های هواوی با دوربین فوق العاده

اگرچه در حال حاضر این مدل دو نسخه قدیمی تر است، اما P20 Pro هنوز یک تلفن خیره کننده است. البته برخی موارد مانند عدم تثبیت کننده هنگام فیلمبرداری با کیفیت 4K، جک هدفون و شارژ بی سیم نقطه ضعف این گوشی به حساب می آیند. اما اگر اولویت شما عکاسی است، P20 Pro نا امیدتان نمی کند.

طول عمر طولانی باتری، اسلات های دو سیم کارته و یک صفحه نمایش عالی را اضافه کنید: این یکی از بهترین گوشی های سال 2018 بود و هنوز هم جزو بهترین هاست.

6. هواوی Mate X2، از بهترین گوشی های تاشو هواوی 

هواوی در زمینه تولید گوشی های تاشو کمی سابقه دارد. اما Mate X2 یکی از برترین گوشی های هواوی است که نشانه روشنی بر تسلط این شرکت بر این عامل هنوز رو به رشد است.

Mate X2 از نظر طراحی بسیار زیبا است و در عملکرد و عکاسی قدرتمند عمل می کند.در حقیقت این دستگاه با اختلاف کمی هنوز هم بهترین دوربین در سری تاشو را دارد.

اگر فقط GMS هم در این گوشی بود و نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای خرید برچسب آن نبود همه چیز در باره این گوشی بی نقص بود.

۸ تا از بهترین هدست های گیمینگ

7. هواوی P40 Pro، از بهترین گوشی های هواوی برای عکاسی

یکی از بهترین گوشی های هواوی در سال 2019 ، P40 Pro است. هواوی P40 Pro در هر زمینه ای عالی است، عملکرد عالی، آخرین فناوری های شبکه 5G و WiFi 6، عمر طولانی باتری و شارژ سریع، تنظیم فوق العاده دوربین جلو و عقب.

با این وجودی که ممکن است به دلیل تمام توضیحات بالا P40 Pro در لیست انتخاب شما جای بگیرد، این تجربه به دلیل نبود خدمات Google Mobile خدشه دار می شود و راه حل های لازم برای استفاده از تلفن بدون GMS به آسانی یا لذت بخش بودن، همه اینها برای کاربر عادی قابل دسترسی نیستند.

8. هواوی Mate 40 Pro، بهترین گوشی برای فیلمبرداری

Mate 40 Pro از سخت افزار خارق العاده ای برخوردار است و عکس ها و فیلم های فوق العاده ای می گیرد، به طور بالقوه در لیست بهترین هاست، طراحی چشم نواز و عملکرد خوب این گوشی نیز قابل چشم پوشی نیست اما اگر می خواهید این گوشی ستایش شده را بخرید عملکرد این گوشی در خارج از چین جای بحث دارد.

وضعیت برنامه ها به گونه ای است که همیشه گزینه اخطار بر روی گوشی نمایش داده می شود. حتی سایت شرکت هواوی شما را مجبور می کند قبل از خرید برروی دکمه “موافق” روی پیام هشدار مربوط به عدم حضور GMS کلیک کنید.

به همین دلیل گرچه گوشی Mate 40 Pro گوشی جذابی است اما هنوز مشکلات نرم افزاری وجود دارد که خود هواوی ی به تنهایی قادر به رفع آن نیست.

9. هواوی P40، از برترین گوشی های هواوی که بدون زاویه است

یکی از برترین گوشی های هواوی P40 است، از این جهت که برخی ویژگی برجسته گوشی های نسخه Pro و Pro + را از دست نداده بسیار خاص است، اما از نظر عکاسی و عملکرد باید به عنوان پرچمدار 2020چیزی بیش از این می بود. و باید قادر می بود اکثر تست های معیار، گوشی هایی مانند گلکسی S20 Ultra را شکست دهد.

این گوشی با با ظاهر شیک مات منحصر به فرد در پشت به علاوه یک صفحه نمایش OLED با وضوح 6.1 اینچ گزینه بسیار محبوبی است.

البته مسئله اصلی عدم وجود سرویس های Google Play است. هواوی رقبای خود را زیر پا گذاشته و صرفه جویی قابل توجهی در سخت افزار سطح پرچمدار ارائه می دهد، اما شما نمی توانید به برنامه هایی مانند Google Maps و YouTube دسترسی پیدا کنید. اگر آدم اهل فنی هستید و برای دانلود برنامه ها یک راست به سراغ گوگل نمی روید P40 یک گوشی خارق العاده با قیمت عالی است، اما اگر به دنبال چیزی حاضر آماده هستید بهتر است به دنبال گزینه دیگری بگردید.

10. هواوی +P40 Pro، قدرتمندترین گوشی هواوی 

+P40 Pro یک تلفن خارق العاده و جزو برترین گوشی های هواوی است و به نسبت گوشی های دیگری که بررسی کردیم دارای بهترین دوربین است.البته این را هم بگوییم در صورتی که این گوشی را به عنوان گوشی دوم و تنها برای عکاسی و فیلمبرداری می خواهید آن را پیشنهاد می کنیم در غیر اینصورت جزو گزینه های روی میز نیست.

اگر دلیل عدم وجود Google (و قیمت زیاد)، قرار است این گوشی را نادیده بگیرید، باید در عوض مواردی مانند Oppo Find X2 Pro، Samsung Galaxy S21 Ultra یا iPhone 12 Pro Max را در نظر بگیرید.

در گوشی های هواوی به دنبال چه چیزی باید باشیم

این شرکت در خطوط P و Mate خود از دستگاه های شاخصی برخوردار است که از نظر سخت افزاری جزو بهترین گوشی های هوشمند موجود در جهان هستند، هنوز هم در سطح جهانی دارای عملکرد قابل توجهی هستند. سری P از لحاظ تفکر اندکی جریان اصلی تری دارد، در حالی که Mates غالباً ساختار هایی با ذهنیت عکس و زیر بنای تجارت و بهره وری هستند.

یک گوشی هواوی لازم نیست کاملاً جدید باشد تا قابل تأمل باشد. محدوده های قدیمی P20 و P30 نیز تلفن های بسیار خوبی هستند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید