بهترین هدفون های سال 2021

0
494
بهترین هدفون های سال 2021 در ایویز

انتخاب بهترین هدفون:

در حال حاضر هدفون های بسیاری در بازار وجود دارد. هدفون های سیمی و بلوتوثی، هدفون های روگوشی، داخل گوشی و دور گوش.
هدفون های کوچک و صافی که کسی متوجه وجود آنها نمی شود یا هدفون های غول پیکری که سرو صدای اطراف را میگیرد.
گزینه هایی که هزینه خیلی کمی برای شما دارند و یک سری هم حساب بانکی شما را خالی می کنند. با این وجود، برای خرید هدفون از بین گزینه های مختلف و مارک های متنوعی که در بازار هست، انتخاب بهترین هدفون کار دشواری است.

فرقی نمی کند به دنبال چه نوع هدفونی باشید، برای ورزش، بازی باشد یا گوش دادن به پادکست مورد علاقه خود، در اینجا جدیدترین و بهترین هدفون های موجود در بازار را جمع اوری کرده ایم تا به راحتی انتخاب کنید.

 

  1. بهترین هدفون ایرپاد: Apple’s AirPods Pro
  2. بهترین هدفون روگوشی: Razer Opus
  3. بهترین هدفون نویزگیر: Sony WH-1000XM4
  4. بهترین هدفون ورزشی: UA True Wireless Flash X
  5. بهترین هدفون با هزینه مناسب: Back Bay Duet 50 Pro
  6. بهترین هدفون برای وسواسی ها: LG Tone Free
  7. شیک ترین هدفون ایرپاد: JBL Live 300TWS
  8. شیک ترین هدفون روگوشی: Marshall Monitor II ANC
  9. بهترین هدفون برای بچه ها: Wicked Audio Drive 1000cc
  10. بهترین هدفون برای بازی: Razer BlackShark 

 

1. بهترین هدفون ایرپاد:

Apple’s AirPods Pro

اگر دستگاه اپل داشته باشید، آیفون باشد یا آیپد، اپل واچ یا مک یا ایرپاد، روی آنها کار می کند. مشکل اتصال بلوتوث ندارید و درحین دویدن برای اتصال مجدد، اعصاب خوردی نخواهید داشت و وقتی بخواهید از دستگاه دیگری چیزی گوش کنید برای اتصال به آن دستگاه کلافه نخواهید شد.

اولین باری که هدفون را روشن می کنید به دستگاه شما متصل می شود و فعال می شود و با هردستگاه دیگری هم که دارید به سادگی اتصال را برقرار می کند. به طور خارق العاده ای نویزگیر ANC هستند که اگر تنظیم شوند بسیار بهتر هم عمل می کنند.

صدای این هدفون بسیار واضح و تمیز است. عمر باتری بسیار مناسب است و یک کیف شارژ بیسیم برای افزایش این عمر به همراه دارد. این هدفون دارای ویژگی های مناسبی مانند مکث خودکار در زمان برداشتن ایرپاد، لیست وضعیت ها و حالت خودکار خواندن پیام ها است.
بعلاوه که اپل همچنان این موارد را تقویت میکند، مانند فضای اطلاع رسانی جدید iOS 14. این واقعیت که شرکت همچنان به بهبود AirPods Pro ادامه می دهد، آنها را به یک سرمایه گذاری عظیم تبدیل می کند قابل انکار نیست.

ایرپاد اپل min

2. بهترین هدفون های روگوشی:

 Razer Opus

اولین هدفون ANC برند Razer ؛ Opusبه طرز چشمگیری بهبود یافته است. این هدفون ها بسیار بهتر از گزینه هایی با نام های تجاری بزرگ مانند سونی عمل می کنند. ANC محکم است و از یک سیستم ترکیبی میکروفون های انتقالی و بازخوردی استفاده می کند که صدای خروجی و دریافتی را اندازه می گیرد تا به صورت داینامیک صدا راتنظیم نماید.

این امر باعث ایجاد کمی خش خش و سر و صدامی شود که به نسبت Sony WH-1000XM4 کمی بیشتر است، اما برای شنیدن صدای فردی که با شما صحبت می کند مساله ای ایجاد نمی کند تنها نیاز است شما دکمه ANC را بفشارید تا به سریعا به حالت کوییک اتنشن بروید. همچنین Razer Opus به خاطر داشتن گزینه های مانند مکث و شروع خودکار امتیاز می گیرد.

زمانی که نحوه عملکردش را دیدید شگفت زده خواهید شد که چرا همگان از این روش استفاده نمی کنند. بالشتک های چرمی هدفون نیزبسیار راحت اند . حتی با وجود عینک هم می توانید تمام روز از آنها استفاده کنید و اصلا احساس ناراحتی نکنید. با هربار شارژ می توانید حداکثر 25 ساعت از این هدفون استفاده کنید.

ruzer plus min 1

بعلاوه که این هدفون ها بسیار جذاب هستند و در آنها از هیچ گونه LED با نورهای زننده و طرح های آشفته استفاده نشده است. روکش صاف و لبه های هماهنگ نوید یک تجربه مناسب را می دهند، تجربه ای که قطعا این تکنولوژی با خود همراه دارد.

3. بهترین هدفون نویزگیر

Sony WH-1000XM4

سونی بهترین هدفون های نویزگیر بازار را ارائه نموده و حتی کیفیت عملکرد آنها را نیز بهبود داده است. WH-1000XM4 قابلیت تشخیص و حذف نویز را بهبود بخشیده است، همچنین آنها Sony’s Edge-AI را نیز اضافه کرده اند که صدایی را که در زمان فشرده سازی دیجیتال از بین رفته است بازسازی نماید. سونی در این هدفون ها از پردازنده QN1 استفاده می کنند (که هدف اصلی آنها حذف نویز است)، اما اکنون از الگوریتم جدیدی برای حذف نویز در واقعیت استفاده نموده است. این هدفون نه تنها در حذف صدای موتور (برای مسافران حائز اهمیت است) بسیار عالی عمل کرده بلکه صدای مکالمه و پس زمینه را نیز از بین می برد. WH-1000XM4 قادر به تشخیص پروفایل صوتی شما در زمان استفاده از عینک است و قادر است بر اساس آن تنظیم شود.

اما به محض اینکه هدفون را برروی گوشهایتان قرار می دهید تمام این جزئیات فنی درپس زمینه محو می شوند. تمام توجه شما بر روی این نکته که چقدر همه چیز دیوانه وار ساکت شده است، معطوف می شود. انگار که از یک خیابان شلوغ قدم به کتابخانه گذاشته باشید. این هدفون ها انقدر هوشمند اند که در صورتی که درخیابان قدم بزنید یا در حال مکالمه هستید میزان حذف نویز رابه صورت خودکار تنظیم نماید. حتی می توانید از این برنامه برای تنظیم تمرکز برروی یک صدا استفاده نمایید. یکی از ویژگی های مورد علاقه من این است که می توانید
WH-100XM4 را با چندین دستگاه جفت نمایید، در نتیجه نیاز به قطع و وصل مجدد از رایانه یا تلفن نیست.

4. بهترین هدفون ورزشی

سونی wh min

UA True Wireless Flash X

JBL UA True Wireless Flash X آخرین نسخه از هدفون های ورزشی مورد علاقه من است که در لیست بهترین هدفون هم قرار دارد. آنها ضد آب و بدون سیم هستند و در حال حاضر از طریق بهبود طراحی گوشی ها نویز فعال محیط را از بین می برند. محافظ گوشی ها از بالشتک Sport Flex Fit استفاده می کند تا آنها را سالم و در گوش شما نگه دارد. از آنجا که دارای استاندارد IPX7 می باشند نه تنها در تمریناتی که در آن بسیار عرق میکنید دوام میاورند بلکه زمانی که با یکبارندگی غافلگیر شدید نیز سالم می ماند.

هرگوشی دارای یک درایور 5.8 میلی متری، اتصال بلوتوث و باتری 10 ساعته است و قاب آلومینیومی است که می تواند انها را تا 40 ساعت شارژ کند. همچنین UA Flash دارای ویژگی هایی مانند “Bionic Hearing”برای TalkThruو Ambient Aware است.

وایرلس min

TalkThru این امکان را برای شما فراهم می آورد تا با لمس گوشی سمت چپ میزان صدای پخش را کاهش و صدای مکالمه را افزایش دهید. حالت Ambient Aware با دوبار ضربه زدن فعال می شود و صدای هدفون ها را کمی کاهش می دهد تا صدای اطراف را بشنوید و نسبت به وضعیت محیط اطرافتان آگاه باشید.

ویژگی Charged Sound با تمرکز روی باس (که مخصوصاً هنگام اجرای یک موسیقی با ضرب آهنگ بالا بسیار مفید است) هیجان موسیقی را برای ورزش افزایش می دهد. دکمه های فیزیکی هدفون کنترل پخش را آسان می نماید و در صورتی که امکان استفاده از دستهایتان را در آن لحظه نداشته باشید می توایند دستیار صوتی را فعال کنید.خصوصا برای دویدن، هدفون راحت تر و قابل اطمینان تری در میان گزینه های موجود در بازار پیدا نمی شود.

5. هدفون های مناسب برای هر بودجه

Back Bay Duet 50 Pro

اگر برروی قیمت تمرکز کنید، ایرپاد Back Bay Duet 50 Pro تمام هدفونهای موجود در لیست بهترین هدفون را به چالش می کشد. باتری این ایرپادهای کوچک دارای طول عمری 8 ساعته در هر بار شارژ است. درصورتی که پس از هر بار استفاده آنها را در باکس مخصوص 2600 mAh قرار دهید تا 130 ساعت امکان استفاده از آنها را خواهید داشت. اگر از این باکس برای شارژ گوشی خود استفاده نمایید این میزان کمتر می شود (یک مزیت اضافی که بسیاری از تولیدکنندگان دیگر ارائه نمی دهند) آنها بسیار راحت در گوش شما جای می گیرند و درصورت نیاز دارای 6 اندازه مختلف محافظ می باشند.

Back Bay Duet 50 Pro22 min

Back Bay به خاطر سازگاری محصولاتش با “American Hi-Fi sound” که به معنای ضرب باس تند و صداهای تیز با وضوح بالاست به خود
می بالد.
Duet 50 Pro sport IPX-5 ضد آب بوده و قابلیت پاسخگویی تماس و قطع و وصل پخش را دارد. ممکن است تمام گزینه های ایرپادهای گران قیمت را نداشته باشد اما باز هم تمام آنچه شما در جستجویش هستید را برای شما فراهم میکند.
Back Bay Duet 50 Pro صدایی عالی و با باتری با طول عمر بالا برای شما به ارمغان می آورد.

6. بهترین هدفون برای وسواسی ها

LG Tone Free  

بهترین هدفون که به سادگی می توانید آن را تمیز کنید، ایرپادهای LG Tone Free هستند که با UV-C می توانید ضدعفونی را انجام دهید، تنها کافی است پس از هربار استفاده، آنها را برای شارژ در کیف Qi-enabled قرار دهید. LED های UV-C آن بسیار ریز و هدفمند هستند. سطح داخل گوش اییرپاد به راحتی ضد عفونی می شود اما اگر می خواهید قسمت بیرونی محافظ گوش را نیز تمیز کنید، می توانید آن را در یک ضد عفونی کننده دیگر قرار دهید.

این ایرپاد دارای قابلیت صدای مناسب است. به همین دلیل چه برای ورزش کردن چه ترافیک (چه با وسیله نقلیه چه با پای پیاده) آنها گزینه عالی محسوب می شوند. این محصول دارای استاندارد IPX4 است، بنابراین لازم نیست نگران تعریق زیاد آنها یا گرفتار شدن در طوفان تابستانی باشید. در گوش راحت هستند و در آنها از محافظ هایی با سیلیکون ضد آلرژی در آنها استفاده شده است.

این ایرپاد دارای قابلیت شارژ سریع بوده و با پنج دقیقه شارژ امکان استفاده یک ساعته را برای شما فراهم می آورد. اگر این ایرپاد را با گوشی خود جفت کنید در صورت مفقود شدن با استفاده از برنامه به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید و هنگام خارج کردن هدفون از گوش به صورت خودکار پخش متوقف میشود. درمجموع درصورتی که حساسیت داشته باشید یا بخواهید از پاکیزگی همه چیز اطمینان حاصل نمایید این ایرپادها فوق العاده اند.

LG Tone Free 1 min 1

7. شیکترین ایرپاد

JBL Live 300TWS

JBL Live 300TWS همراه خارق العاده ای است. این ایرپادهای کوچک دنباله سیم ناخوشایند و اذیت کننده ای ندارند و هیچ سیمی هم آنها را به هم متصل نمی کند. آنها فقط در گوش شما ثابت قرار میگیرند و بیرون نمی آیند.

اگرچه گاهی ممکن است کنترل حرکت آنها کمی آزاردهنده باشد، اما زمانیکه یکبار آنها را در گوش فرو کردید در حین دویدن عالی عمل میکنند. فقط یکی دو ثانیه آنها را فشار دهید تا میزان صدا را تغیر دهید، به آهنگ بعدی بروید و به یک تماس پاسخ دهید (با دستیار هوشمند شما کار می کنند) و در نهایت قسمت مورد علاقه من Ambient Aware می توانید آن را فعال کنید تا از محیط اطرافتان مطلع شوید. با کیف شارژ همراه شما 20 ساعت امکان استفاده خواهید داشت، آنها دارای استاندارد IPX5 هستند و در برابر عرق و آب مقاوم می باشند بنابراین دیگر نگران گرفتار شدن در زیر باران نباشید و صدای آنها کاملا واضح خواهد بود. اگر اهل ورزش هستید، این ایرپاد می تواند در صدر بهترین هدفون برای شما قرار بگیرد.

JBL Live 300TWS هندزفری min 1

8. شیکترین هدفون روگوشی

Marshall Monitor II ANC

هدفون های مارشال با الهام از آمپ های گیتار که این کمپانی در اصل برای آن شناخته می شود تولید شده و دارای ظاهری متمایز می باشند. Monitor II به جای روگوشی های مربع کوچیکتر که در اکثر هدفون های دیگر دیده می شود دارای پد هایی کامل مناسب است که به خوبی روی گوش های شما جای می گیرد.

Monitor II ANC با لولاهای فلزی و چرم بافت دار و روکش دار به سرعت به عنوان قطعه ای از تجهیزات صوتی پیشرفته قابل تشخیص است. سطح جزئیات دقیق تا دکمه ها نیز پیش رفته است. این برند به جای پوشاندن بالشتک ها با دکمه های عجیب و غربیب آنها را به شکل زیبا و محتاطانه ای بر روی پیچ های فلزی قرار داده است. دکمه چند جهته به رنگ طلایی درخشان است و یادآور جک صوتی آنالوگ روی آمپ است. Monitor II ANC دارای درایورهای بزرگ دینامیکی 40 میلی متری است که به صورت سفارشی تنظیم شده است تا آن نوع صدایی را که از شرکتی که چندین دهه صدای موسیقی را شگفت انگیزمی کند به شما منتقل کند.

فناوری آنها صدای محیط را ردیابی می کند و به طور مداوم مانع از پخش صدای مزاحم محیط می شود.در صورتی که قصد داشته باشید از دنیای اطرافتان با خبر شوید می توانید از دکمه کنترل حالت “Monitoring Mode” استفاده نمایید. همه این کارها را بدون هدر دادن عمر باتری انجام می گیرد. با فعال شدن ANC، هنوز می توانید 30 ساعت زمان پخش بی سیم داشته باشید. با غیرفعال شدن این ویژگی، 15 ساعت اضافی از هدفون در مجموع 45 ساعت به دست خواهید آورد.

Monitor II ANC با گوگل ویس و سیری کار می کند و دارای یک کابل اشتراک اختصاصی است که بی شباهت به کابلی که برای اتصال گیتار استفاده می شود نیست.

این هدفون ها برای قرار گرفتن در کیف مخصوص به راحتی جمع می شوند. با 15دقیقه شارژ به طور میانگین پنج ساعت امکان استفاده از هدفون ها را خواهید داشت.

9. بهترین هدفون برای بچه ها

Wicked Audio Drive 1000cc

Wicked Audio دارای هدفون های محکمی است که بسیار مقرون به صرفه هستند. این هدفون ها در رنگهای متعدد برای جلب رضایت خریداران در مراکز خرید وجود دارند. اما فراتر از رنگ ها، مهندسی مستحکم در پس این هدفون ها جلب نظر می کند.
غلاف های فلزی زاویه دار ساخته شده تا با راحتی بیشتری در گوش شما قرار بگیرد.
جک هم جهت جلوگیری از شکسته شدن به صورت زاویه دار طراحی شده است.

کابلهای تخت آنها بسیار کمتر در معرض گره خوردن می باشد. میکروفن و ریموت خطی به شما امکان می دهد تماس بگیرید و موسیقی خود را کنترل کنید. 1000cc ممکن است هزینه بیشتری به نسبت گوشی های دیگر موجود در بازار به شما تحمیل کند اما با این وجود بازهم در طیف ارزان قیمت طبقه بندی می شوند.

Wicked Audio min 1

10. بهترین هدفون برای بازی

Razer BlackShark V2

Razer BlackShark V2 یک هدست کم هزینه باورنکردنی است که برای کمک به شما در تسلط بر بازی ها طراحی شده است.
با وجود درایورهای 50 میلی متری غول پیکر و صدای فضایی نه تنها همه صداها را می شنوید بلکه متوجه می شوید که دقیقا از کجا امده اند. این هدست از بالشتک های فوم چرمی فوق العاده راحت استفاده می کند و می توان به عنوان گزینه ای برای حذف نویز فعال محیط روی آن حساب کرد. در نتیجه شما می توانید تمام روز از آنها استفاده کنید و بدون اینکه نگران باشید جهان بیرون، در بازی شما رخنه کند.

ruzer plus min 1

BlackShark V2 با تمام کنسول ها سازگار است و میکروفون آن قابل جابجایی است و در صورت عدم نیاز می توان آن را از روی هدست حذف کرد. همچنین قابلیت THX را دارد و برای آن دسته از بازی هایی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند بسیار مناسب بوده، و دارای ویژگی های بی شماری در بازی مانند: تقویت میکروفون و نرمال سازی صدا است. هدفون های بازی بی سیم گرانتری در بازار وجود دارد که شما می توانید آنها را انتخاب و خریداری کنید.

بهترین هدفون های سال 2021 به صورت مختصر معرفی کردیم تا به سادگی بتوانید برای خرید هدفون تصمیم بگیرید.

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ گلکسی S21 را دارید،مقاله نقد و بررسی تمامی مدل های سری S21 را مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید