بهترین محصولات برند Havit

0
354
برند Havit
محصولات برند Havit

برند Havit را باید یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات جانبی دانست که توانسته سهم بزرگی از بازارهای بین‌المللی را از آن خود کند.
این کمپانی چینی در سال 1998 در گوانگژو تاسیس شد و در حال حاضر برترین متخصصین دنیا را در یک کارخانه بزرگ 18 هزار متر مربعی در اختیار دارد. ایویز در این بخش شما را به دل داستان این برند و بهترین محصولات Havit می‌ برد.

معرفی کمپانی و تاریخچه برند Havit

کمپانی هویت Havit در قالب یک گروه به نام HAVIT Group در سال 1998 راه‌اندازی شد. جالب است بدانید که هسته اولیه و تاسیس این کمپانی توسط یک خانم به نام «Lee» شکل گرفت که علاقه زیادی به تکنولوژی‌های روز دنیا داشت.

امروزه این کمپانی تنوع فوق‌ العاده‌ ای از محصولات حوزه تکنولوژی را با طرح‌های نوآورانه خود راهی بازار می‌ کند. بهترین محصولات Havit از انواع هدست و هدفون گرفته تا ساعت هوشمند و لوازم جانبی کامپیوتر متنوع هستند.

شعار این کمپانی «مسئول برای هر محصول» است و تمرکزشان روی اصالت و کیفیت کالاهای تولیدی است. این برند با داشتن یک گروه بزرگ از متخصصان فناوری، به شکل مستمر روی جزئیات محصولات خود تمرکز داشته و برای ارائه محصولات بهتر و کارآمدتر تلاش می‌ کند. برند Havit توانسته تا کنون 115 ثبت اختراع در زمینه فناوری داشته باشد و 58 جایزه بین‌المللی را از آن خود کند.

این برند به شکل یک گروه کوچک استارتاپی شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر سه برند هویت Havit، ‌هاکی HAKII و گیم نوت GAMENOTE را برای ارائه محصولات خود دارد.‌ هاکی نام تجاری محصولات ورزشی آنهاست و گیم نوت هم برای سری بازی‌های رایانه‌ای این برند انتخاب شده است. در حال حاضر بهترین محصولات Havit به بیش از 100 نمایندگی در سرتاسر دنیا فرستاده شده و به دست مصرف‌ کنندگان می‌رسند.

موفقیت برند Havit را باید کیفیت بالای محصولات در کنار دوام و کارایی آنها معرفی کنیم. در ضمن این برند همیشه با نوآوری‌های خود مشتریانش را شگفت‌زده کرده و محبوبیت خود را افزایش می‌ دهد.

این برند برای رسیدن به جایگاه کنونی خود، مسیر طولانی و پر فزار و نشیبی را طی کرده است. فعالیت آنها به شکل استارتاپ در سال 2009 آغاز شد. در سال 2014 به عنوان یک کارآفرین مدرن شناخته شدند و از سال 2017 Havit تبدیل به یک برند شناخته شده در سطح جهانی شد.

بهترین محصولات Havit و آشنایی با تولیدات این کمپانی

برند Havit در حال حاضر محصولات متنوعی را در دسته‌های گوناگونی تولید می‌ کند. این کمپانی از انواع لوازم جانبی کامپیوتر همچون کیبورد و موس گرفته تا محصولات مخصوص گیمینگ، هدفون و هدست، ساعت‌های هوشمند و لوازم جانبی موبایل را به فروش می‌ رساند.

محصولات این کمپانی را می‌ توان در 4 دسته کلی قرار داد:

  • لوازم مخصوص گیمینگ (هدست، موس، کیبورد و…)
  • انواع تجهیزات جانبی کامپیوتر
  • لوازم جانبی موبایل (از انواع هندزفری گرفته تا شارژرها و کابل‌های مختلف)
  • لوازم مربوط به سبک زندگی (انواع تجهیزات پوشیدنی و غیر پوشیدنی برای داشتن سبک زندگی هوشمند و بهتر)
بهترین محصولات برند Havit
برند هویت| برند Havit را بهتر بشناسید

از بین تنوع بالایی که محصولات برند Havit دارد، محبوب‌ترین و پرطرفدارترین محصولات آن را باید مربوط به سری H دانست. بهترین محصولات Havit در سری H شامل انواع هدست، اسپیکر، هندزفری، کابل‌های مختلف، شارژر و محصولات سیم‌دار دیگر می‌ شود. کالاهای سری H در نهایت زیبایی و کیفیت طراحی شده‌اند و ماموریت این برند را که «مسئول برای هر محصول است» به خوبی به سرانجام می‌ رسانند.

نقد و بررسی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو

مزایای محصولات برند Havit چیست؟!

کمپانی هویت Havit با وجود برندهای برتری که در بازار وجود دارند و نسبت به این برند سابقه بیشتری هم دارند، همچنان پیشتاز است و توانسته در مدت دو دهه که از تاسیسش می‌ گذرد، نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. محبوبیت این برند به مزایای محصولات آن مربوط می‌ شود:

هویت Havit همیشه نوآورانه حرکت می‌ کند

عصر تکنولوژی، عصر سرعت و خلاقیت است. این موضوع به خصوص در زمینه محصولات الکترونیک بیشتر دیده می‌ شود. محصولات الکترونیکی خیلی سریع و ساده جایگزین یکدیگر می‌ شوند و یک برند برای باقی ماندن در بازی، باید محصولات نوآورانه داشته باشد.

برند Havit خلاقیت و نوآوری را از دلایل موفقیت خود می‌ داند و همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا پیش می‌ رود تا مشتریان خود را حفظ کند.

آیا به برند Havit می‌ توان اعتماد کرد؟

بهترین محصولات Havit در بین محصولات بسیاری که در آمازون وجود دارد، همیشه امتیاز بالاتری گرفته‌اند. جالب است بدانید که نام این برند در میان 50 فروشنده برتر آمازون قرار گرفته و طرفدار و مشتریان راضی بسیاری دارد. از طرف دیگر Havit در پلتفرم Tmall.com نیز در جایگاه نخست فروش برترین محصولات صوتی قرار دارد.

قیمت مناسب در برابر کیفیت رضایت بخش برند Havit

یکی دیگر از دلایل موفقیت Havit را باید قیمت مناسب و گارانتی معتبر آن دانست. این کمپانی تمامی محصولات خود را با 30 روز ضمانت بازگشت کالا به فروش می‌ رساند و اگر فردی از محصول خریداری شده راضی نباشد، می‌ تواند تا 30 روز آن را برگشت زده و پول خود را دریافت کند. از طرف دیگر قیمت بهترین محصولات Havit هم در برابر برندهای معتبر بازار محصولات الکترونیک، مقرون به صرفه هستند. در کنار این قیمت منصفانه، کیفیت محصولات برند Havit نیز همیشه شما را راضی نگه خواهد داشت.

 

تیم ایویز انواع محصولات این برند را برای شما گردآوری کرده است. با خرید محصولات این برند، خیالتان بابت کیفیت محصولات راحت بوده و مشتریانی راضی خواهید داشت. برند Havit یکی از برندهای محبوب و پرطرفداری است که نباید جای خالی آن در ویترین مغازه‌ای احساس شود! پس همین حالا محصولات این برند فوق‌العاده را به سبد خرید خود در پنل ایویز اضافه کنید.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید