معرفی بهترین قلم لمسی برای نوشتن

0
1060
بهترین قلم لمسی برای نوشتن
بهترین قلم لمسی برای نوشتن

معرفی انواع قلم های لمسی

لوازم جانبی موبایل دیگر فقط به هندزفری و کابل شارژ محدود نمی شود؛ قلم های لمسی مخصوص گوشی ها و تبلت ها از جذاب ترین لوازم جانبی موبایل هستند که استفاده از این گجت ها را راحت تر و البته لذت بخش تر می کنند. برای خرید بهترین قلم لمسی برای نوشتن روی نمایشگر گوشی موبایل یا تبلت، باید با ویژگی این قلم ها بیشتر آشنا شویم. در این بخش می خواهیم چند قلم لمسی برای همه گوشی ها معرفی کنیم که کیفیت بالایی دارند. اما قبل از معرفی قلم لمسی، بد نیست کمی بیشتر دنیای این کالاها را بشناسیم. پس تا انتهای این مقاله همراه تیم ایویز باشید.

خرید قلم های لمسی 

بهترین قلم لمسی برای نوشتن چه ویژگی هایی دارد؟!

به قلم های لمسی مخصوص گوشی های موبایل و تبلت، استایلوس می گویند که برخی از گوشی های موبایل مثل سری نوت سامسونگ و آیپدهای اپل به همراه این قلم ها به فروش می رسند. سایر گوشی های موبایل نیز با توجه به قابلیت های قلم لمسی می توانند آن را شناسایی و استفاده کنند. قلم های لمسی به طور کلی به 2 دسته تقسیم می شوند:

  • قلم لمسی یا استایلوس اکتیو (فعال) – این قلم ها در دل خودشان تجهیزات الکترونیک دارند و به قابلیت هایی مثل حساسیت به فشار یا پاک کردن مجهزند. این قلم ها را باید به گوشی وصل کرد.
  • قلم لمسی یا استایلوس پسیو (غیرفعال) – این قلم ها تجهیزات الکترونیک خاصی دارند و لازم نیست برای استفاده به گوشی موبایل وصل شوند. قیمت این قلم ها پایین تر است.

بهترین قلم لمسی برای همه گوشی ها قلمی است که در دست احساس خوشایندی داشته و کار با آن راحت باشد. علاوه بر این باید سری قلم قابل تعویض بوده و بدنه آن نیز مقاومت کافی داشته باشد. بهترین قلم لمسی برای نوشتن دقت بالایی دارد و می تواند میزان فشار به سری قلم را تشخیص دهد.

انواع قلم لمسی یا استایلوس مخصوص گوشی های موبایل

قلم هایی که برای استفاده در کنار گجت هایی مثل تبلت و گوشی موبایل طراحی می شوند، از نظر تکنولوژی ساخت تفاوت دارند. این محصولات را می توان در 3 گروه قلم های خازنی، قلم های اختصاصی و قلم های بلوتوثی قرار داد.

استایلوس خازنی

نزدیک کردن این مدل قلم ها به نمایشگر گوشی دقیقا مثل زمانی است که انگشت خودتان را به نمایشگر نزدیک می کنید. قلم لمسی خازنی ساده ترین و ارزان ترین مدل قلم های لمسی محسوب می شوند که نمی توانند میزان فشار وارد شده به قلم را تشخیص دهند.

استایلوس اختصاصی

برخی از برندها مثل مایکروسافت، سامسونگ و اپل، قلم های لمسی مخصوص تبلت های خودشان را طراحی می کنند که نمی توان از آنها برای گوشی ها یا تبلت های دیگر استفاده کرد. قلم سرفیس و SPen سامسونگ با فناوری واکام طراحی می شوند که برای عملکرد درست این قلم ها، یک لایه به خصوص در زیر نمایشگر تبلت کار گذاشته می شود. این قلم ها حساسیت بالایی دارند و برای افرادی که می خواهند به جز نوشتن، طراحی و نقاشی دیجیتالی را دنبال کنند یک انتخاب عالی هستند.

استایلوس بلوتوثی

از بین انواع قلم ها بهترین قلم لمسی برای نوشتن مدل بلوتوثی است که کیفیت بالایی دارد. البته در بین این قلم ها مدل های ساده و ارزان هم پیدا می شود. همان طور که از نام این قلم ها پیداست، برای شناسایی گوشی موبایل و تبلت، دست به دامان بلوتوث می شوند تا بتوانند به همه گوشی های موبایل متصل شوند. تفاوت این قلم ها با انواع استایلوس خازنی در پیشرفته تر بودن آنهاست که می توانند میزان فشار کاربر را تشخیص دهند. از آنجایی که اتصال بلوتوثی انرژی نیاز دارد، این قلم ها شارژی بوده یا باتری قابل تعویض دارند.

بهترین قلم های نوری چه ویژگی هایی دارند؟

معرفی 5 قلم لمسی برای همه گوشی ها

حال که با دنیای قلم لمسی موبایل یا همان استایلوس آشنا شدید، به سراغ معرفی بهترین قلم های لمسی در بازار می رویم و نقاط ضعف و قدرت آنها را بررسی می کنیم. در زیر 5 قلم لمسی به عنوان بهترین انتخاب ها معرفی می شوند.

1. قلم لمسی Zagg Pro Stylus

این قلم لمسی که برای محصولات اپل طراحی شده با انواع آیپدهای سال 2017 به بعد سازگاری دارد. از ویژگی های خاص این قلم می توان به تشخیص شیب و شناسایی رد کف دست اشاره کرد که به کاربر اجازه می دهد همزمان که دستش روی آیپد قرار دارد، فقط فشار قلم شناسایی شود. این قلم از سیستم عامل اندروید پشتیبانی نمی کند و بعد از 9 ساعت استفاده، نیاز به شارژ از طریق پورت تایپ C دارد.

2. قلم لمسی Friendly Swede 4-In-1 Stylus

این قلم، بهترین قلم لمسی برای نوشتن روی تمام صفحه نمایش های خازنی است. برای استفاده از این قلم نیازی به شارژ آن یا قرار دادن باتری ندارید و چیپ ست بلوتوثی هم در این محصول به کار نرفته است. با خرید این قلم ساده و کارآمد می توانید به راحت ترین شکل ممکن روی گوشی های موبایل یا تبلت هایی که نمایشگر خازنی دارند، یادداشت برداری کنید.

خرید عمده انواع قلم لمسی از ایویز
خرید عمده انواع قلم لمسی از ایویز

3. قلم لمسی Adonit Mark Aluminum Stylus

این قلم هم یک استایلوس خازنی است که نه بلوتوث دارد و نه باتری؛ برای استفاده از این قلم نیازی به شارژ آن ندارید. اما حواستان باشد که فقط روی نمایشگرهای خازنی می توانید از آن استفاده کنید. بدنه استایلوس Adonit Mark Aluminum از آلومینیوم طراحی شده که مقاومت و دوام آن را بالا برده است. علاوه بر این در دست گرفتن این قلم احساس خوبی داشته و در بین انگشتان نمی لغزد.

4. قلم لمسی Staedtler Noris Digital Classic Stylus

استدلر که نام آن را روی بسیاری ازمدادهای مشکی دوران دبستان دیدیم، یک قلم لمسی با ظاهری نوستالژیک طراحی کرده که بدنه ای چوبی دارد. این قلم لمسی که می تواند میزان فشار را تشخیص دهد با فناوری EMR ساخته شده است. با وجود این فناوری نیازی به شارژ قلم نخواهید داشت و همیشه می توانید از آن استفاده کنید. از مزایای دیگر این محصول باید به تشخیص رد کف دست اشاره کنیم که به کاربر اجازه می دهد دستش را روی صفحه نمایشگر استراحت دهد. البته حواستان باشد که این قلم لمسی فقط با دستگاه هایی که از فناوری EMR پشتیبانی می کنند سازگاری دارد.

5. قلم لمسی Adobe Ink & Slide Stylu

این قلم ادوبی با ظاهر شیک و خاص پسندش بهترین قلم لمسی برای نوشتن در نرم افزارها و اپلیکیشن های شرکت Adobe است. این قلم یک استایلوس بلوتوثی محسوب می شود که به تکنولوژی شناسایی حساسیت فشار مجهز شده و با بلوتوث نسخه 4 به سیستم عامل آی او اس 7 و 8 متصل می شود. نوک ظریف این قلم دقت و عملکرد دقیقی دارد؛ اما باید در نظر داشته باشید که آیپد پرو، نسل پنجم و آیپدهای جدیدتر امکان استفاده از محصول را ندارند.

خرید عمده انواع قلم لمسی از ایویز

قلم های لمسی برای افرادی که از گوشی موبایل یا تبلت خود برای یادداشت برداری استفاده می کنند یک وسیله ضروری هستند؛ علاوه بر این افرادی که با تبلت نقاشی و طراحی دیجیتال انجام داده یا حتی برای شبکه های اجتماعی تولید محتوا می کنند، به یک قلم لمسی یا استایلوس نیاز دارند. در پنل فروشگاهی ایویز به عنوان بزرگ ترین پنل فروشگاهی کشور امکان سفارش عمده انواع قلم لمسی برای همه گوشی های موبایل را فراهم کرده ایم. کافی است از بخش منوی بالای سایت وارد قسمت «جانبی موبایل» شده و از آنجا گزینه «قلم لمسی» را انتخاب کنید. بهترین قلم لمسی برای نوشتن از برترین برندها و با مدل های مختلف بلوتوثی، خازنی و… در ایویز برای خرید عمده در اختیار شماست. با خرید این لوازم جانبی موبایل، خاص ترین ها را در فروشگاه خود عرضه کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید