انتخاب بهترین مایکروفر برای خرید

0
480
بهترین ماکروویو
بهترین مایکروویو ها می تواند در عرض چند دقیقه یک سیب زمینی را تنوری کنند

بهترین مایکروفر با توجه به بررسی های Rave

یک دلیل وجود دارد که تقریباً 90 درصد از خانوارهای آمریکایی هنوز در فضای آشپزخانه های خود جایی را برای مایکروفر در نظر می گیرند و بهترین مایکروفرها می تواند در عرض چند دقیقه یک سیب زمینی را تنوری کنند، پیتزای شب گذشته را گرم کنند، و زمانی که سرگرم دیدن تلویزیون هستید، پاپ کورنی در حد پاپ کورن های سالن سینما به شما تحویل دهد.

در عصر مدرن و روز های زودگذر که هر روز عاقبت بیشتر لوازم خانگی به گاراژ و انبار ختم می شود، مایکروویو هنوز هم به عنوان یک وسیله آشپزخانه قابل فروش دارای یک عمر پایدار است. البته، مایکروفر های امروزی کارهای زیادی غیر از گرم کردن شام های سرد شب گذشته دارند.مدل های بدون لمس مایکروفر به شما امکان می دهند لازانیای شب گذشته را با همان صدای پخت اولیه گرم کنید.
اما دستگاه های تقریباً بی سر و صدا وقتی می خواهید میان وعده ای در نیمه شب داشته باشید، به دادتان می رسند و اعضای خانواده شما را بیدار نمی کنند.

کدام مایکروفر شما را نا امید نمیکند؟
ما بهترین مدل های بازار را با توجه به نظرات مصرف کنندگان برای شما گرد هم اورده ایم.

  1. بهترین مایکروفر هوشمند: مایکروویوToshiba ML-EM34P(SS) Smart Countertop
  2. بهترین مایکروفر با ظرفیت بالا: مایکروویو فر Panasonic NN-SN936B
  3. بهترین مایکروفر برای آشپزخانه های کوچک: اجاق مایکروویو کامپکت پاناسونیک NN-SN67KS
  4. بهترین مایکروفر سبک قدیمی: مایکروویو Comfee’ Retro Countertop
  5. بهترین مایکروفر چند منظوره: مایکروویو آشپزخانه توشیبا EC042A5C-BS با همرفت
  6. بی صداترین مایکروفر: مایکروفر Breville BmO650SIL Compact Wave Soft Close

1. بهترین مایکروفر هوشمند 

مایکروفر Toshiba ML-EM34P(SS) Smart Countertop

به مایکروفر این برند به عنوان آشپزخانگی خود نگاه کنید. این مدل توشیبا می تواند با الکسا همگام شود به این معنی که می توانید از طریق تلفن بگویید که شروع به پختن بلغور جوی دوسر نماید و پروسه پخت آغاز می شود. همانطور که یکی از منتقدان آمازون گفت “من می توانم در آشپزخانه کارهای دیگرم را انجام دهم و فقط با الکسا صحبت کنم و او به طور خودکار مایکروویو را راه اندازی می کند.

“منتقدان همچنین دوست دارند حتی گرمایش و یک منوی زمان بندی از پیش تعیین شده را با 23 گزینه برای همه چیز، از پیتزا گرفته تا سبزیجات، در دست داشته باشند. این مایکروفر یک سنسور رطوبت نیز دارد که بنا بر ماده غذایی شما قدرت پخت به صورت خودکار تنظیم می نماید. منتقد دیگری در این باره اظهار داشت” این دستگاه از هر نظر 5 ستاره است و زمانی که پای استفاده از الکسا به میان می آید نمره 10 را به طور کامل کسب می کند.

2. بهترین مایکروفر با ظرفیت بالا

فر Panasonic NN-SN936B

این مایکروفر می تواند یک بوقلمون کامل یخ زده یا یک قابلمه 9 در 13 اینچی را در خود جای دهد. اما همانطور که یکی از منتقدان اشاره کرده
ظرفیت داخلی دستگاه بزرگ است اما فضای آن از چیزی که تصور می کنید کوچک تر است.

پیروزی بزرگی که بسیاری از منتفدان بر روی آن اتفاق نظر داشتند این است که پاناسونیک دارای ویژگی گرم نگاه داشتن است و به شما امکان می دهد تا سوپ، دسر و گوشت را تا زمان سرو بدون خشک شدن در دمای مناسب نگاه دارید.

3. بهترین مایکروفر برای آشپزخانه های کوچک

فر کامپکت پاناسونیک NN-SN67KS

ماکروویو پاناسونیکمنتقدان این مدل کوچک اما قدرتمند را دوست دارند. فضای بیرونی دستگاه و ظرفیت 1.2 فوت مکعب دستگاه در آشپزخانه شما عالی به نظر می رسد و ضمن گرم کردن یکنواخت مواد باقی مانده، میان وعده ها و پنکیک های صبحانه، باعث صرفه جویی در فضا می شود.

عملکرد یخ زدایی توربو سرعت یخ زدایی را تسریع می کند و باعث می شود در زمانهایی که فراموش می کنید همبرگرها را از فریزر خارج کنید تا یخ آنها آب شود در زمان خود صرفه جویی کنید. همانطور که یکی از منتقدان گفت: “این دستگاه فضای پیشخوان آشپزخانه را به هیچ وجه اشغال نمی کند اما ظرفیت خوبی دارد.”

4. بهترین نوع در سبک قدیمی

مایکروفر Comfee’ Retro Countertop

یکی از منتقدان می گوید”من این مایکرویو سبک قدیمی را روی پیشخوان قرار دادم و نه تنها بسیار مناسب بود، بلکه خیلی هم خوب به نظر می رسید.” مایکروفر به طور معمول جذاب ترین وسیله در آشپزخانه نیست، اما این مدل از اواسط قرن کاملاً شیک است. این مایکروویو در طرح های کوچک در رنگ هایی مانند قرمز آبنباتی و سبز پاستیلی عرضه می شوند. این مدل هم کاربر پسند است و هم کاملاً مدرن، دارای دکمه قطع و قفل ایمنی کودک است.

5. بهترین مایکروفر چند منظوره

مایکروفر آشپزخانه توشیبا EC042A5C-BS با همرفت

این مایکروفر بیشتر از اینکه غذا گرم کند غذا می پزد. دراین دستگاه فناوری های مایکروویو و فرهای همرفتی در کنار هم قرار گرفته اند و به آشپزهای خانگی امکان گرم کردن، یخ زدایی، برشته کردن و پختن غذا را می دهد. یک از منتقدان اظهار داشت “ تنظیم همرفت واقعاً به عنوان اجاق دوم عمل می کند. اگر بخواهید مرغ را در فر سوخاری کنید و یا برای دسر چند کلوچه بپزید این مایکروفر واقعا مناسب شماست.”

6. بی صداترین نوع

مایکروفر Breville BmO650SIL Compact Wave Soft Close

اگر نوزاد تازه متولد دارید یا قصد ندارید همسر یا هم اتاقی تان با صدای گرم شدن مجدد قهوه از خواب بیدار شوند، مایکروفر Mack Truck راه نجات شماست. اکنون بسیاری از مدل ها دارای دکمه بی صدا هستند که باعث قطع صداهای اضافی مایکروفر میشود. اما این مدل Breville با گنجاندن درب مخصوص “بسته شدن نرم” که باعث از بین رفتن صدای بلند اکثر درهای مایکروفر، یک گام فراتر رفته همانطور که گفتی در حال حاضر این بی صداترین مایکروویو بازار است.

 

داشتن دستگاه فشارخون در هر خانه ای واجب است، می دانید بهترین دستگاه فشارخون کدام مدل است؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید