پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01

0
465
پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01
پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01 در پنل فروشگاهی ایویز موجود است

بررسی پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01

پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01 یکی از محصولات پرفروش از برند ایرانی تسکو است. شرکت توسن سیستم شرق که با نماد TSCO محصولات خود را روانه بازار می‌ کند، این بار با طراحی یک پنکه رومیزی شارژی به بازار آمده است.

اگر با فعالیت این شرکت آشنایی داشته باشید، می‌دانید که در زمینه تجهیزات کامپیوتری و لوازم جانی رایانه، بیشترین فعالیت را دارد. با این حال تسکو در سال‌های اخیر به بازار لوازم جانبی موبایل، انواع پاوربانک، هندزفری و هدست‌ ها، عینک‌ های واقعیت مجازی، کابل‌های شارژ و انتقال داده و موارد مشابه هم ورود کرده است. در حال حاضر این شرکت ایرانی با بیش از 500 قلم کالای تولیدی در زمره یکی از فعال‌ ترین و باکیفیت‌ ترین شرکت‌های تولیدی ایرانی است.

در این بخش تمرکز ما بررسی پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01 است. همراه تیم ایویز باشید تا با این پنکه کوچک و شارژی بیشتر آشنا شویم.

پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01
این پنکه دارای دو رنگ سفید و مشکی است

طراحی ظاهری در پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01

این پنکه رومیزی بر خلاف نمونه‌های مشابه خود، با ظاهری کوچک و جمع و جور طراحی شده است؛ به گونه‌ای که می‌ توان آن را حتی روی کوچک‌ ترین میز ها و داخل کیف‌ های دستی هم قرار داد. ابعاد این پنکه به طور تقریبی 203 در 135 در 28 میلی‌ متر بوده و وزن آن فقط 177 گرم است.

این مینی پنکه شارژی می‌ تواند یک همراه همیشگی در روزها ی گرم سال و ساعات بدون برق برای هر فردی باشد. طراحی پنکه رومیزی تسکو طوری است که هم می‌ توان آن را روی میز قرار داد و هم این که به شکل دستی از آن استفاده کرد. این پنکه در دو رنگ سفید و مشکی قابل خریداری است.

بررسی وضعیت باتری و فعالیت پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01

این پنکه در مدل TFan 01 با یک باتری به ظرفیت 1200 میلی‌ آمپرساعت طراحی شده است. این باتری می‌ تواند 1 تا 1.5 ساعت پنکه شارژی را برای فعالیت آماده نگه دارد.

برای شارژ پنکه می‌ توانید از کابل microUSB موجود در بسته‌بندی استفاده کنید. امکان شارژ پنکه از طریق پورت USB در لپ‌تاپ‌ ها و کامپیوترهای رومیزی، شارژرها و پاوربانک‌ ها وجود دارد.

در بهترین حالت مدت زمان لازم برای شارژ کامل باتری پنکه رومیزی تکسو نزدیک به 4 ساعت است. این پنکه قدرت مناسبی داشته و می‌ تواند تا یک متری خودش را به خوبی پوشش دهد.

مینی پنکه شارژی تسکو TFan 01 در زمان فعالیت صدای کمی دارد و می‌ توان از آن برای خنک کردن افراد و حتی دستگاه‌ های مختلف استفاده کرد. این پنکه می‌ تواند نقش کول پد را برای کیس‌های باز داشته باشد و از گرم شدن بیش از اندازه دستگاه‌ های برقی جلوگیری کند.

پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01
پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01

خرید پنکه شارژی تسکو مدل TFan 01 از پنل ایویز

پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01 یکی از محبوب‌ترین پنکه‌ های شارژی و دستی است که می‌ توانید از آن برای اهداف گوناگونی استفاده کنید. این کالا با بدنه‌ای مقاوم و با کیفیت طراحی شده و در برابر ضربه یا افتادن مقاومت خوبی دارد. قیمت مناسب یکی دیگر از مزیت‌ های این کالا محسوب می‌ شود که آن را به یکی از پرطرفدارترین کالاهای پنل فروشگاهی ایویز تبدیل کرده است.

ایویز این کالا را با قیمت مناسب برای شما عزیزان فراهم کرده تا با خرید آن، کالای ایرانی با کیفیت و مناسب را به مشتریان خود عرضه کنید. پس همین حالا پنکه شارژی تسکو را به سبد خریدتان اضافه نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید